Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen teinivuosien naisystävä pyörii edelleen kuvioissa

Vierailija
30.09.2022 |

Mies puhuu hänestä silloin tällöin. On oltu mm. matkoilla, retkillä ja saunassa. Naunen lähettelee viestejäkin edelleen.
Kutsuipa mies hänet meidän häihinkin. Vähän tuntuu oudolta??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähän outona. Miksi jotain entisiä hoitoja tarvii roikuttaa? En haluaisi omiin häihin, häiritsisi liikaa.

Vierailija
2/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minustakin outoa. Omallakin miesystävällä pyörii entinen parin vuosikymmenen takainen avopuoliso "ystävänä", puhelinsoittoja on muutama vuodessa mutta kuitenkin tuntuu tärkeä ihminen olevan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on outoa, miksi menit tuon miehen kanssa naimisiin? Eikö asia häirinnyt jo silloin?

Vierailija
4/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen naisystävä lähettää pari kertaa vuodessa sähköpostia ja kertoo elämästään - aina silloin kun menee vähän huonosti.

Vierailija
5/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa kuten sanonta sanoo.

Vierailija
6/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppaneita tulee ja menee... ystävät on ikuisia.

Vierailija
7/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on outoa, miksi menit tuon miehen kanssa naimisiin? Eikö asia häirinnyt jo silloin?

Olihan se vähän outoa mutta aattelin että se loppuisi. Nyt se tuntuu vähän kaipaukseltakin

Vierailija
8/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivuosien NAISystävä. :D Tyttöystävä paremminkin.

Vierailija
9/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen hyvä naisystävä piti puheen meidän häissä. Se oli kiusallista

Vierailija
10/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Saunassakin, matkoilla, viestejä? Jotenkin rasittavalta kuulostaa miehen toiminta sinua ajatellen. Ei platonisen kaverinkaan kanssa ole pakko mennä saunaan. Jotenkin ei tule rauhallista kuvaa.

Vierailija
11/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saunassa oltu ysärillä vai viikko ennen häitänne?

Oletteko 22 v vai 52?

Olen itse muuttunut aika lailla teinivuosistani, mutta moni ystäväkin tallella, osa entisiä ihastuksia puolin tai toisin. Ei vaikuta suhteisiimme mitenkään.

Vierailija
12/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelukumppaneita tulee ja menee... ystävät on ikuisia.

Ystävät ovat kaikkea muuta kuin ikuisia.

Vierailija
14/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla hankala ymmärtää, että tärkeitä ystäviä voi olla sellaisissakin, joiden kanssa on kokeiltu suhdetta, mutta ei siinä onnistuttu? Että ystävyys ei ole samaa kuin kahden ihmisen paisuhde? Että ihminen voi ja saa olla kiintynyt muihinkin ihmiseen kuin kumppaniinsa?

Auttaisiko sen ajatteleminen, että sinua ei teidän suhteessanne edes olisi, jos kumppanisi haluaisi olla yhdessä aiemman kumppaninsa kanssa? Hänhän olisi pysynyt vanhassa suhteessaan. On joku syy, miksi se suhde ei toiminut eikä se siksi uhkaa sinun nykyistä suhdettasi.

Vierailija
15/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko saunassa oltu ysärillä vai viikko ennen häitänne?

Oletteko 22 v vai 52?

Olen itse muuttunut aika lailla teinivuosistani, mutta moni ystäväkin tallella, osa entisiä ihastuksia puolin tai toisin. Ei vaikuta suhteisiimme mitenkään.

Saunassa herra oli naisystävänsä kanssa varmaan viimeisen kerran kun me tapailtiin. Ollaan 30 - 32

Vierailija
16/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko he koskaan edes seurustelleet? Hyvä nuoruuden ystäväni on vaimonsa kanssa lapseni kummi.

Vierailija
17/17 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko he koskaan edes seurustelleet? Hyvä nuoruuden ystäväni on vaimonsa kanssa lapseni kummi.

Voi olla hyvä ystävä ilman seurustelusuhdettakin. Jospa vaan harrastettu seksiä jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi