Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup naisille: tuleeko normaalipaksuisella peniksellä pimppiin "täynnä olemisen" tunne?

Vierailija
30.09.2022 |

Tuosta toisesta keskustelusta tuli mieleen tämä. Miten on - tunnetko normaalipaksuisella peniksellä olevasi "täynnä" penistä? Toki yksilöllistä vaihteluahan on toki naistenkin koossa, mutta mikä on yleinen näkemys?

Gallup naisille: tuleeko normaalipaksuisella peniksellä pimppiin "täynnä olemisen" tunne?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämäkin asia ole jo tullut kaikille selväksi.

Vierailija
2/6 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä? Ainakin minua kiinnostaa kovasti juuri tuo "täynnä olemisen" tunteen ja nautinnon välinen suhde. Nimittäin olen itse aina ihmetellyt, miksi oma vaimo useinkin haluaa sisäänsä paksua dildoa, mutta sitten kuitenkin nauttii minun ohuehkosta peniksestä paljon enemmän (ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, että "teeskentelee vain sinun kanssa" niin tiedän tämän siitä, että minun peniksellä hän squirttaa aina, mutta paksulla dildolla ei koskaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä? Ainakin minua kiinnostaa kovasti juuri tuo "täynnä olemisen" tunteen ja nautinnon välinen suhde. Nimittäin olen itse aina ihmetellyt, miksi oma vaimo useinkin haluaa sisäänsä paksua dildoa, mutta sitten kuitenkin nauttii minun ohuehkosta peniksestä paljon enemmän (ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, että "teeskentelee vain sinun kanssa" niin tiedän tämän siitä, että minun peniksellä hän squirttaa aina, mutta paksulla dildolla ei koskaan).

Muutkin naiset saa kommentoida, mutta tässä omat näkemykseni: itsellä ainakin tuo isolla tapahtuva venyminen herkistää vaginan äärimmilleen niin että pienempi nimenomaan tuntuu taivaallisen hyvältä tuon jälkeen. Ja edelleen ainakaan itsellä iso ei jotenkin osu niin helposti niihin herkkiin kohtiin juuri siksi, koska se osuu "koko ajan joka paikkaan" siellä vaginassa. Eli vaikka tällaista kokonaisvaltaista täyteyden tunnetta ei ole vaginassa, on tietyissä pienissä kohdissa erityisen hyvä tuntemus.

Vierailija
4/6 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutkin naiset saa kommentoida, mutta tässä omat näkemykseni: itsellä ainakin tuo isolla tapahtuva venyminen herkistää vaginan äärimmilleen niin että pienempi nimenomaan tuntuu taivaallisen hyvältä tuon jälkeen. Ja edelleen ainakaan itsellä iso ei jotenkin osu niin helposti niihin herkkiin kohtiin juuri siksi, koska se osuu "koko ajan joka paikkaan" siellä vaginassa. Eli vaikka tällaista kokonaisvaltaista täyteyden tunnetta ei ole vaginassa, on tietyissä pienissä kohdissa erityisen hyvä tuntemus.

Helpommin pienen peniksen tuntemuksen saa sormella.

Vierailija
5/6 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommin pienen peniksen tuntemuksen saa sormella.

Selitätkö mitä tarkoitat?

Vierailija
6/6 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooooo