Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden puolisolla masennusta, jumitatteko kotona vai

Vierailija
30.09.2022 |

Matkustelette, harrastatte, näette ystäviä jne vaikka masentunut haluaisi, että olisit kotona?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni masentuu aina kotona mutta siellä ovat silti aina puolisonsa kanssa.

Jotenkin kummallista. 

Vierailija
2/6 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut osapuoli nimenomaan toivoo että potkin häntä mukanani reissaamaan, liikkumaan ja elämään. Välillä tottakai ollaan myös kotona ja menot voidaan perua, mikäli toinen ei vain pystykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut osapuoli nimenomaan toivoo että potkin häntä mukanani reissaamaan, liikkumaan ja elämään. Välillä tottakai ollaan myös kotona ja menot voidaan perua, mikäli toinen ei vain pystykään.

Sinäkin siis perut, vaikka voisit mennä muun porukan mukana

Vierailija
4/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin siis perut, vaikka voisit mennä muun porukan mukana

En vietä hirveästi aikaa muiden kanssa, koska en pidä ihmisistä. Mies ja sisarukset poikkeus.

Vierailija
5/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumitan kotona, tein sitä jo ennen kuin puoliso masentui. Ei juuri ole ystäviä joita nähdä ja matkustelu ei minua ole koskaan kiinnostanut.

Vierailija
6/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainoa, joka saa mut ihmisten ilmoille. Asutaan eri paikkakunnalla, joten viikot menee neljän seinän sisällä töitä tehden 24/7. Jos ei nähdä, saatan olla ilman minkäänlaista ihmiskontaktia helposti yli viikon. Olen jossain määrin onnistunut salaamaan tämän mieheltä.