Kemialline kastraatio
Saako Suomesta kemiallista kastraatiota.
Olen 34-vuotias perheellinen mies, jolla on vielä aikamoiset seksuaaliset halut tallella. Näin ei kuitenkaan ole pari vuotta nuoremmalla vaimollani, mistä meille aiheutuu melko usein riitaa.
Haluaisin välttää tämän riitelyn löytämällä itselleni sopivan lääkityksen joka vie seksuaaliset haluni pois. Koe tämän ainoana vaihtoehtona pelastaa avioliittoni.
Vaimoni sanoin, olemme jo elämän loppusuoralla, lapset tehtynä, nyt on aika keskittyä muihin asioihin.
Olen samaa mieltä hänen kanssaan, mutta pahuksen halut häiritsevät keskittymistä. Haaveilen rakastelusta ja läheisyydestä turhan usein ja fokus tärkeisiin asiohin herpaantuu.
Voisinko saada asiallisia neuvoja, kiitos.
Kommentit (39)
Itse mietin että jos saisi hoitoa niin harmittaako hoitoa saavasi, että harmi kun ei seiso ja seksi innosta... Vai onko niin että asia ei vaan enää mielessä?
Koska naisia enemmän jotka ilmeisesti haluaisivat olla seksuaalisesti enemmän aktiivisia niin kysyn miksi? Jos siis teillä ei seksi ole mielessä edes? Onko näin? Ei tarvetta? Haluatte miellyttää miestä ja siksi haluatte olla aktiivisempia seksissä? Sekö on syy?
Kyllähän tuo seksuaalinen tarve on miehillä
aina yleensä ollut niin ylitsepääsemätön, että
se on ajanut miehet avioon. Ei ainut mutta
viimekädessä se määräävin. Jo 2000 vuotta
sitten käyty keskustelukin todistaa Matt19:10-
....joka voi sen itseensä sovittaa,se sovittakoon.
Tässä kyseltiin nimenomaan naimattomuudesta
taustalla se että ei tarvitsis sitoutua vaimoon
Vastaus kyselyyn oli siis, että kyselynne ei
ole realistinen toteutettavaksi paitsi erittäin
harvoille miehille, ...vaan ainoastaan niille
,joille se on suotu. jae 11
Huomenta kaikille.
Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja asia on tosiaan niin kuin palstalaiset kertovat. Kemiallinen kastraatio ei ole mahdollista.
Epäreilua.
Täytyy harkita seuraavaa siirtoa.
Ajaako pallien poisto saman asia?
AP
Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä ulkomailta apua kastraation saamiseksi. Eheytyshoitoihin en usko. Oma kansainvälinen uskonyhteisönikään ei fundamentaalisuudestaan huolimatta niitä kannata. Heidän ohjeensa on rukoukset, eivät riitä auttamaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä ulkomailta apua kastraation saamiseksi. Eheytyshoitoihin en usko. Oma kansainvälinen uskonyhteisönikään ei fundamentaalisuudestaan huolimatta niitä kannata. Heidän ohjeensa on rukoukset, eivät riitä auttamaan minua.[/
-
Etkö siis tunne mitää seksuaalista kiinnostusta
naisiin nähden. Sanot etteivät rukoukset
riitä. Onko rukouksista ollut kuitenkin jotain
hyötyä edes hetkellisesti. Tukalahan tuo
tilanteesi on ,kieltämättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä ulkomailta apua kastraation saamiseksi. Eheytyshoitoihin en usko. Oma kansainvälinen uskonyhteisönikään ei fundamentaalisuudestaan huolimatta niitä kannata. Heidän ohjeensa on rukoukset, eivät riitä auttamaan minua.[/
-
tilanteesi on ,kieltämättäEi mitään kiinnostusta naisiin, olen kyllä yrittänyt. Rukous auttaa korkeintaan sen rukoushetken keston verran eikä sekään naisiin päin vie ajatuksia mutta hetkeksi pois himosta. Olen katselemassa lentolippuja USA:an, sieltä ehkä löytyy apuja kastraation toteuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille.
Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja asia on tosiaan niin kuin palstalaiset kertovat. Kemiallinen kastraatio ei ole mahdollista.
Epäreilua.
AP
Ajaisi, mutta sitäkään ei Suomessa tehdä. Tämä on todella sairas yhteiskunta, kun ihmiset eivät hankaliin ongelmiin apua saa. Kaiken maailman sexpon tädit (jotka itseään jakavat ympäriinsä) ja muut ovat aivopesseet ihmiset siihen että seksuaalisuus olisi ihana asia ja siunaus. Meitä joille se on ahdistava ja elämänilon vievä asia ei oteta tosissaan, annetaan kärsiä ja aiheuttaa kärsimystä sitä kautta muille myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
tilanteesi on ,kieltämättäEi mitään kiinnostusta naisiin, olen kyllä yrittänyt. Rukous auttaa korkeintaan sen rukoushetken keston verran eikä sekään naisiin päin vie ajatuksia mutta hetkeksi pois himosta. Olen katselemassa lentolippuja USA:an, sieltä ehkä löytyy apuja kastraation toteuttamiseksi.
Kerrothan, jos sieltä avun saat? Haluaisin itselleni saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
tilanteesi on ,kieltämättäEi mitään kiinnostusta naisiin, olen kyllä yrittänyt. Rukous auttaa korkeintaan sen rukoushetken keston verran eikä sekään naisiin päin vie ajatuksia mutta hetkeksi pois himosta. Olen katselemassa lentolippuja USA:an, sieltä ehkä löytyy apuja kastraation toteuttamiseksi.[/
Minkä ikäisenä huomasit itselläsi tuon suuntauksen, jos osaat kertoa.
Kauanko olet ollut uskossa.
Ilmeisesti suomessa annetaan kemiallinen
gastraatio ihmiselle, joka on tehnyt pedofili-
rikoksen. Ei muille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
tilanteesi on ,kieltämättäEi mitään kiinnostusta naisiin, olen kyllä yrittänyt. Rukous auttaa korkeintaan sen rukoushetken keston verran eikä sekään naisiin päin vie ajatuksia mutta hetkeksi pois himosta. Olen katselemassa lentolippuja USA:an, sieltä ehkä löytyy apuja kastraation toteuttamiseksi.[/
rikoksen. Ei muilleOminaisuuteni olen tiedostanut olevan lopullinen ja peruuttamaton teini-iässä.
Olen kasvanut totuudessa kuten yhteisössämme on tapana sanoa eli ollut uskossa koko ikäni perheeni mukana. Nykyään yhteisömme pitkin hampain tunnustaa että ominaisuus ei ole tahallinen. Mutta sen toteuttaminen ei ole milloinkaan hyväksyttyä.
En ole kiinnostunut lapsista enkä todellakaan ole tehnyt enkä suunnittele tekeväni pedofiilirikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
rikoksen. Ei muilleOminaisuuteni olen tiedostanut olevan lopullinen ja peruuttamaton teini-iässä.
Olen kasvanut totuudessa kuten yhteisössämme on tapana sanoa eli ollut uskossa koko ikäni perheeni mukana. Nykyään yhteisömme pitkin hampain tunnustaa että ominaisuus ei ole tahallinen. Mutta sen toteuttaminen ei ole milloinkaan hyväksyttyä.
En ole kiinnostunut lapsista enkä todellakaan ole tehnyt enkä suunnittele tekeväni pedofiilirikoksia.Tuo on hankala tilanne. Toivottavasti saisit apua ulkomailta. Itselläni on eri syyt, mutta sama taakka kannettavana. On kamalaa ettei ihmisiä auteta näissä asioissa täällä ja ammattilaisten toimesta annetaan vain pahemmin rikkovia neuvoja. Elämä ei ole elämisen arvoista tämän ominaisuuden kanssa. Voimia ja jaksamista sinulle, itselläni ne alkaa olla loppu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista, jotka on tähän mennessä ollet asiallisia.
Lienee syytä varata aika lääkärille ja selvittää sitä kautta mahdollisuus lääkitykseen.
Pyrin johdonmukaisesti epäitsekkääseen ajatteluun ja toimintaan, joten halujeni poistaminen lääketiteellisin keinoin lienee ainoa oikea vaihtoehto.
En ole henkisesti riittävän vahva hillitäkseni itseäni. Koen vaimoni niin haluttavana, ettei se vain onnistu, harmi.
AP
No eihän tämä ole enää todellista! Olisin ikionnellinen jos mieheni haluaisi minua noin. Kyllä elämä on epäreilua!
N33
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille.
Epäreilua.
AP
Olen ihan sanaton! Miksi kukaan haluaa tukahduttaa halunsa kun luonto korjaa senkin aikanaan?
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille.
Epäreilua.
APOlen ihan sanaton! Miksi kukaan haluaa tukahduttaa halunsa kun luonto korjaa senkin aikanaan?
N33
Koska elämä menee pilalle sen takia. On aivan järkyttävää elää jatkuvassa puutteessa. Itsesyytökset, itsetunnon mureneminen, kokemus omasta vääränlaisuudesta ja niin edelleen. Elämä olisi paljon parempaa ilman haluja, kykenisi olemaan paremmin läsnä esimerkiksi lapsilleen, puolisolleen, ystävilleen, töissä, elämä kokonaisuudessaan olisi vain niin paljon parempaa ilman tätä taakkaa. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille.
Epäreilua.
APOlen ihan sanaton! Miksi kukaan haluaa tukahduttaa halunsa kun luonto korjaa senkin aikanaan?
N33
Koska elämä menee pilalle sen takia. On aivan järkyttävää elää jatkuvassa puutteessa. Itsesyytökset, itsetunnon mureneminen, kokemus omasta vääränlaisuudesta ja niin edelleen. Elämä olisi paljon parempaa ilman haluja, kykenisi olemaan paremmin läsnä esimerkiksi lapsilleen, puolisolleen, ystävilleen, töissä, elämä kokonaisuudessaan olisi vain niin paljon parempaa ilman tätä taakkaa. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
Ja on mielenkiintoista ettei esimerkiksi sexpossa ymmärretä tätä. Annetaan neuvoja kuten kannattaa avata suhde, kannattaa käydä pettämässä, jokaisella on oikeus olla mitä on ja sellaista vastaavaa sontaa. Oikeaa apua ei saa yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta.
Eroa tuosta mistä lie-uskonlahkosa ja elä elämääsi. 😊
Jorma-- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta.
Eroa tuosta mistä lie-uskonlahkosa ja elä elämääsi. 😊[/
-/
En ole tuo henkilö, jolle viestin osoitit, mutta
sanoisin ettei asiaa voi noin ratkaista.
Kyllä siinä pitäis paneutua tutkimaan onko
uskon näkemys oikea tuolta osin, eli tutkia
Raamatun kirjoituksia , jos usko perustuu
Raamattuun. Ei siinä saa rauhaa tunnolleen
jos vain eroaa seurakunnasta.
En ilmeisesti kuulu samaan uskon näkemyksen
piiriin, mutta ymmärrän asian.
Ps ristin veressä on voima
Seksuaalisuus on normaalia, mutta suoraa oikeutta seksin harrastamiseen toisen ihmisen kanssa ei kenelläkään ole. Naisessa ei ole vikaa, eikä sinussa. Sinun täytyy tehdä päätös mitä aiot asialle tehdä. Ikävä kyllä sinulla ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Elän itse samassa tilanteessa ja päättänyt turvautua masturbointiin. Olen sitä nyt harrastanut noin viitisen vuotta. Itseinhon, katkeruuden ja itsevihan tunteet vaivaavat usein, mutta perheeni on minua tärkeämpi. Kuten muutkin täällä ovat todenneet, seksuaaliterapeuteista ei apua ole näissä ongelmissa.