Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemialline kastraatio

Vierailija
30.09.2022 |

Saako Suomesta kemiallista kastraatiota.
Olen 34-vuotias perheellinen mies, jolla on vielä aikamoiset seksuaaliset halut tallella. Näin ei kuitenkaan ole pari vuotta nuoremmalla vaimollani, mistä meille aiheutuu melko usein riitaa.
Haluaisin välttää tämän riitelyn löytämällä itselleni sopivan lääkityksen joka vie seksuaaliset haluni pois. Koe tämän ainoana vaihtoehtona pelastaa avioliittoni.
Vaimoni sanoin, olemme jo elämän loppusuoralla, lapset tehtynä, nyt on aika keskittyä muihin asioihin.
Olen samaa mieltä hänen kanssaan, mutta pahuksen halut häiritsevät keskittymistä. Haaveilen rakastelusta ja läheisyydestä turhan usein ja fokus tärkeisiin asiohin herpaantuu.
Voisinko saada asiallisia neuvoja, kiitos.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan siitä huolimatta, että tämä on luultavasti trolli.

Vika on naisessa. Seksuaalisuus on normaalia. Älä tuhoa terveyttäsi frigidin naisen takia.

Seksuaalisuus on normaalia, mutta suoraa oikeutta seksin harrastamiseen toisen ihmisen kanssa ei kenelläkään ole. Naisessa ei ole vikaa, eikä sinussa. Sinun täytyy tehdä päätös mitä aiot asialle tehdä. Ikävä kyllä sinulla ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Elän itse samassa tilanteessa ja päättänyt turvautua masturbointiin. Olen sitä nyt harrastanut noin viitisen vuotta. Itseinhon, katkeruuden ja itsevihan tunteet vaivaavat usein, mutta perheeni on minua tärkeämpi. Kuten muutkin täällä ovat todenneet, seksuaaliterapeuteista ei apua ole näissä ongelmissa.

Vierailija
22/39 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin että jos saisi hoitoa niin harmittaako hoitoa saavasi, että harmi kun ei seiso ja seksi innosta... Vai onko niin että asia ei vaan enää mielessä?

Koska naisia enemmän jotka ilmeisesti haluaisivat olla seksuaalisesti enemmän aktiivisia niin kysyn miksi? Jos siis teillä ei seksi ole mielessä edes? Onko näin? Ei tarvetta? Haluatte miellyttää miestä ja siksi haluatte olla aktiivisempia seksissä? Sekö on syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo seksuaalinen tarve on miehillä

aina yleensä ollut niin ylitsepääsemätön, että

se on ajanut miehet avioon. Ei ainut mutta

viimekädessä se määräävin. Jo 2000 vuotta

sitten käyty keskustelukin todistaa Matt19:10-

....joka voi sen itseensä sovittaa,se sovittakoon.

Tässä kyseltiin nimenomaan naimattomuudesta

taustalla se että ei tarvitsis sitoutua vaimoon

Vastaus kyselyyn oli siis, että kyselynne ei

ole realistinen toteutettavaksi paitsi erittäin

harvoille miehille, ...vaan ainoastaan niille

,joille se on suotu. jae 11

Vierailija
24/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille.

Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja asia on tosiaan niin kuin palstalaiset kertovat. Kemiallinen kastraatio ei ole mahdollista.

Epäreilua.

Täytyy harkita seuraavaa siirtoa.

Ajaako pallien poisto saman asia?

AP

Vierailija
25/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä ulkomailta apua kastraation saamiseksi. Eheytyshoitoihin en usko. Oma kansainvälinen uskonyhteisönikään ei fundamentaalisuudestaan huolimatta niitä kannata. Heidän ohjeensa on rukoukset, eivät riitä auttamaan minua.

Vierailija
26/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä ulkomailta apua kastraation saamiseksi. Eheytyshoitoihin en usko. Oma kansainvälinen uskonyhteisönikään ei fundamentaalisuudestaan huolimatta niitä kannata. Heidän ohjeensa on rukoukset, eivät riitä auttamaan minua.[/

-

Etkö siis tunne mitää seksuaalista kiinnostusta

naisiin nähden. Sanot etteivät rukoukset

riitä. Onko rukouksista ollut kuitenkin jotain

hyötyä edes hetkellisesti. Tukalahan tuo

tilanteesi on ,kieltämättä

Vierailija
27/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä ulkomailta apua kastraation saamiseksi. Eheytyshoitoihin en usko. Oma kansainvälinen uskonyhteisönikään ei fundamentaalisuudestaan huolimatta niitä kannata. Heidän ohjeensa on rukoukset, eivät riitä auttamaan minua.[/

-

Ei mitään kiinnostusta naisiin, olen kyllä yrittänyt. Rukous auttaa korkeintaan sen rukoushetken keston verran eikä sekään naisiin päin vie ajatuksia mutta hetkeksi pois himosta. Olen katselemassa lentolippuja USA:an, sieltä ehkä löytyy apuja kastraation toteuttamiseksi.

Vierailija
28/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille.

Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja asia on tosiaan niin kuin palstalaiset kertovat. Kemiallinen kastraatio ei ole mahdollista.

Epäreilua.

AP

Ajaisi, mutta sitäkään ei Suomessa tehdä. Tämä on todella sairas yhteiskunta, kun ihmiset eivät hankaliin ongelmiin apua saa. Kaiken maailman sexpon tädit (jotka itseään jakavat ympäriinsä) ja muut ovat aivopesseet ihmiset siihen että seksuaalisuus olisi ihana asia ja siunaus. Meitä joille se on ahdistava ja elämänilon vievä asia ei oteta tosissaan, annetaan kärsiä ja aiheuttaa kärsimystä sitä kautta muille myös.

Vierailija
29/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Ei mitään kiinnostusta naisiin, olen kyllä yrittänyt. Rukous auttaa korkeintaan sen rukoushetken keston verran eikä sekään naisiin päin vie ajatuksia mutta hetkeksi pois himosta. Olen katselemassa lentolippuja USA:an, sieltä ehkä löytyy apuja kastraation toteuttamiseksi.

Kerrothan, jos sieltä avun saat? Haluaisin itselleni saman.

Vierailija
30/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Ei mitään kiinnostusta naisiin, olen kyllä yrittänyt. Rukous auttaa korkeintaan sen rukoushetken keston verran eikä sekään naisiin päin vie ajatuksia mutta hetkeksi pois himosta. Olen katselemassa lentolippuja USA:an, sieltä ehkä löytyy apuja kastraation toteuttamiseksi.[/

Minkä ikäisenä huomasit itselläsi tuon suuntauksen, jos osaat kertoa.

Kauanko olet ollut uskossa.

Ilmeisesti suomessa annetaan kemiallinen

gastraatio ihmiselle, joka on tehnyt pedofili-

rikoksen. Ei muille

Vierailija
31/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rakastajatar tai useampi.

Vierailija
32/39 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Ei mitään kiinnostusta naisiin, olen kyllä yrittänyt. Rukous auttaa korkeintaan sen rukoushetken keston verran eikä sekään naisiin päin vie ajatuksia mutta hetkeksi pois himosta. Olen katselemassa lentolippuja USA:an, sieltä ehkä löytyy apuja kastraation toteuttamiseksi.[/

rikoksen. Ei muille

Ominaisuuteni olen tiedostanut olevan lopullinen ja peruuttamaton teini-iässä.

Olen kasvanut totuudessa kuten yhteisössämme on tapana sanoa eli ollut uskossa koko ikäni perheeni mukana. Nykyään yhteisömme pitkin hampain tunnustaa että ominaisuus ei ole tahallinen. Mutta sen toteuttaminen ei ole milloinkaan hyväksyttyä.

En ole kiinnostunut lapsista enkä todellakaan ole tehnyt enkä suunnittele tekeväni pedofiilirikoksia.

Vierailija
33/39 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

rikoksen. Ei muille

Ominaisuuteni olen tiedostanut olevan lopullinen ja peruuttamaton teini-iässä.

Olen kasvanut totuudessa kuten yhteisössämme on tapana sanoa eli ollut uskossa koko ikäni perheeni mukana. Nykyään yhteisömme pitkin hampain tunnustaa että ominaisuus ei ole tahallinen. Mutta sen toteuttaminen ei ole milloinkaan hyväksyttyä.

En ole kiinnostunut lapsista enkä todellakaan ole tehnyt enkä suunnittele tekeväni pedofiilirikoksia.

Tuo on hankala tilanne. Toivottavasti saisit apua ulkomailta. Itselläni on eri syyt, mutta sama taakka kannettavana. On kamalaa ettei ihmisiä auteta näissä asioissa täällä ja ammattilaisten toimesta annetaan vain pahemmin rikkovia neuvoja. Elämä ei ole elämisen arvoista tämän ominaisuuden kanssa. Voimia ja jaksamista sinulle, itselläni ne alkaa olla loppu.

Vierailija
34/39 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista, jotka on tähän mennessä ollet asiallisia.

Lienee syytä varata aika lääkärille ja selvittää sitä kautta mahdollisuus lääkitykseen.

Pyrin johdonmukaisesti epäitsekkääseen ajatteluun ja toimintaan, joten halujeni poistaminen lääketiteellisin keinoin lienee ainoa oikea vaihtoehto.

En ole henkisesti riittävän vahva hillitäkseni itseäni. Koen vaimoni niin haluttavana, ettei se vain onnistu, harmi.

AP

No eihän tämä ole enää todellista! Olisin ikionnellinen jos mieheni haluaisi minua noin. Kyllä elämä on epäreilua!

N33

Vierailija
35/39 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille.

Epäreilua.

AP

Olen ihan sanaton! Miksi kukaan haluaa tukahduttaa halunsa kun luonto korjaa senkin aikanaan?

N33

Vierailija
36/39 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille.

Epäreilua.

AP

Olen ihan sanaton! Miksi kukaan haluaa tukahduttaa halunsa kun luonto korjaa senkin aikanaan?

N33

Koska elämä menee pilalle sen takia. On aivan järkyttävää elää jatkuvassa puutteessa. Itsesyytökset, itsetunnon mureneminen, kokemus omasta vääränlaisuudesta ja niin edelleen. Elämä olisi paljon parempaa ilman haluja, kykenisi olemaan paremmin läsnä esimerkiksi lapsilleen, puolisolleen, ystävilleen, töissä, elämä kokonaisuudessaan olisi vain niin paljon parempaa ilman tätä taakkaa. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
37/39 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille.

Epäreilua.

AP

N33

Koska elämä menee pilalle sen takia. On aivan järkyttävää elää jatkuvassa puutteessa. Itsesyytökset, itsetunnon mureneminen, kokemus omasta vääränlaisuudesta ja niin edelleen. Elämä olisi paljon parempaa ilman haluja, kykenisi olemaan paremmin läsnä esimerkiksi lapsilleen, puolisolleen, ystävilleen, töissä, elämä kokonaisuudessaan olisi vain niin paljon parempaa ilman tätä taakkaa. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Ja on mielenkiintoista ettei esimerkiksi sexpossa ymmärretä tätä. Annetaan neuvoja kuten kannattaa avata suhde, kannattaa käydä pettämässä, jokaisella on oikeus olla mitä on ja sellaista vastaavaa sontaa. Oikeaa apua ei saa yhtään mistään.

Vierailija
38/39 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta.

Eroa tuosta mistä lie-uskonlahkosa ja elä elämääsi. 😊

Vierailija
39/39 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma-- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mies, 22 v, tarvitsisin kastraation, mieluiten kemiallisen kuin veitsellä kajoamalla. Syynä on voimakas väärä seksuaalinen toisiin nuoriin miehiin kohdistuva halu jonka toteuttaminen olisi varma tuho ja iankaikkinen ero Luojasta.

Eroa tuosta mistä lie-uskonlahkosa ja elä elämääsi. 😊[/

-/

En ole tuo henkilö, jolle viestin osoitit, mutta

sanoisin ettei asiaa voi noin ratkaista.

Kyllä siinä pitäis paneutua tutkimaan onko

uskon näkemys oikea tuolta osin, eli tutkia

Raamatun kirjoituksia , jos usko perustuu

Raamattuun. Ei siinä saa rauhaa tunnolleen

jos vain eroaa seurakunnasta.

En ilmeisesti kuulu samaan uskon näkemyksen

piiriin, mutta ymmärrän asian.

Ps ristin veressä on voima

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän