Mikä sairaus on ihmisellä joka hekottelee koko ajan?
Sanoo nukkuneensa hyvin mutta hekottelee alle 5min välein ja kesken puhumisen. Ei pysty seisomaan tai istumaan hekottelematta, tai tekemään töitä ripeästi ilman että suu auki koko ajan. En muuten kiinnittäisi huomiota, mutta joka päivä sama ja vähän oikeasti jo ärsyttää.
Kommentit (19)
Leuat kannattaa kyllä rentouttaa. Voi auttaa itse kutakin. Myös rauhallinen vapaasti virtaava hengittely tekee hyvää.
Elää mielikuvitusmaailmassa. Jotkut hullut myös hihittelevät itsekseen.
Tyhmyys. Ne hihittelee tai hekottelee koko ajan. Aivoissa on sellainen alue jonne tieto menee jos ei ole muuta paikkaa. Tuota aluetta ärsytettäessä syntyy hyvänolon tunne.
Elävät omassa maailmassaan. Muistelevat tekemiään asioita tai miettivät mitä jollekkin on sattunut.
Jospa hänellä on joku lääkitys. Muistan yhden tapauksen kun eräässä perheessä oli nuori poika kuollut tapaturmaisesti, ja hänen äitinsä oli hautajaisissa koko ajan nauranut. Oli saanut jotakin lääkettä suruun.
Mulla hermoromahdus teki tollasta.
Etkö voi kysyä että mikäs nyt noin naurattaa?
Ei ehkä mikään.Te ootte tunnevammasia oikeesti.Eikö ihmisillä ole enää tunteita?Mäkin hekotan kun jtn oikeen kivaa sattunut,mutta ei pidä ajatella sitä.Muuten elämä yhtä nauruu.Nykyään enempi surullinen, tunnekylmä yhteisö.Kukaan ei ees hymyile.Ei puhu..vit..tätä Suomee.Ehkä jokainen ajattelee sotaa,Se puhdistaa monta asiaa.Liekkö nyt tulossa Maailmaan muuttui kummallisesti,sairaaksi niin monessa.Nyt uhkaa hädät.Suomessa aina hätä,riistoporvarit,samaa historiaa,Mitään edistystä omaa enää ole.Jäämä vanhasta neukkulandiasta,pohj,korkeaa osinOon niin pettynyt.Ei Venäjään ole enää tällä tasolla,eikä varmaan tule.Täällä ihminen ei itse ohjaa itseään, vaan byrokraatti ihmistä.Näin mä koin holhotaan.
Varmaan pelkää, tai jännittää. Jotkut käyttäytyy noin pelätessään, tai jännittäessään.
Ei vältt mikään sairaus, mutta välttelisin.
Kannabisyskä, ei saa vetää henkeen!
Testaisin verikokeella Heukosyytit
TK-lääkäri
Se on savolainen. Anoppini hihittelee juuri noin.