Mikä silmälasiliike osaa kopioida lasit?
Eli vanhat lasit, joista ei mitään dokumenttia tallella, mutta käytössä parhaat. Istuin päälle ja toinen linssi irti ja toisen reunaan säröjä. Sangat toki vääntyi myös. Pystyvätkö tekemään samanlaiset? Mihin liikkeeseen veisit?
Kommentit (14)
Keijon silmä ja lasi kopio ainakin.
Pystyvät mittaamaan linsseistä vahvuudet ja sangat voi ehkä korjata. Toki melkein samalla rahalla saat uudet linssit ja kehykset.
Mulla sama ongelma, uudet lasit ei olleetkaan yhtä hyvät kuin aiemmat. Voiko olla jotkut erityislasit, toimisto tms? Voiko luottaa, että saa just samanlaiset?
Moneen kertaan tehtiin mulle lasit sekä monitehot että luku- ja aurinkolasit. Ei millään meinannut tulla sopivia eli en nähnyt esim lukea kirjaa lukulaseilla tai ajaa autoa monitehoilla. Mikä vastuu silmälasiliikkeellä on? Osaako ne kaikki hommansa? Kauheesti meni aikaa siellä hypätessä ja sitten vielä silmälääkäri sanoi vuoden päästä että eihän nuo istu yhtään!
Lasit on kalliit ja odottaisi kyllä ammattitaitoa myyjältä että vähintään nyt istuu hyvin ja niillä näkee!
Mikä teistä paras silmälasiliike? Kiinnostaa myös!
Sangoissa voi jossain lukea ne mitat... mitä ne nyt oli. Pari numeroa. Jos hankkii erinumeroiset sangat niin ei hyvä. Joskus (-05?) hankin uudet lasit, ne eivät mitenkään toimineet hyvin joten sain ilmaiseksi uudet ja paremmat tilalle.
Sama ongelma täällä eli ei millään tahtonut tulla sopivia laseja. Hermostuivat jo mut pidin pääni ja sain lopulta ihan kai Ok lasit.
Ajankohtaista mulla myös. En ollut tyytyväinen edellisiin. Kertokaa vinkit mitä pitää vaatia että saa hyvät lady.
Kyllä myyjän pitää osata katsoa edes oikea koko!
Miksi ihmeessä kopioida? Varaat ajan optikolle ja tilaat uudet lasit.