Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaisin teinien joulukalenteriin

Vierailija
29.09.2022 |

Ajattelin yllättää perheen teinit (poika ja tyttö) tekemällä niille omat joulukalenterit. Joka päivälle oma pussi joihin varmaan suurimpaan osaan laitan suklaata/karkkia. Hesen lahjakortit, kynsilakka, villasukat. Mutta mitäs muuta pientä ja edullista?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyvä idea ja hyviä vinkkejäkin

Vierailija
22/42 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö 9 siis itsellesi joulukalenterin? 😁

Olen tehnyt, koska kaupasta ei saa sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitkö 9 siis itsellesi joulukalenterin? 😁

Olen tehnyt, koska kaupasta ei saa sopivaa.

👍

Vierailija
24/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa luukuista voisi olla joku viesti/lupaus yhteisestä tekemisestä, vaikka 3-4osaan revittynä. Tai sana kerrallaan. Esim kahvila, ravintola tai leffakäynti

Vierailija
25/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osassa luukuista voisi olla joku viesti/lupaus yhteisestä tekemisestä, vaikka 3-4osaan revittynä. Tai sana kerrallaan. Esim kahvila, ravintola tai leffakäynti

Tämän mä nappaan omille lapsilleni!

Vierailija
26/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jotain mistä tykkäävät. Avaimenperät ja muut krääsät voi olla kivoja myös. Jotain hupijuttuja myös.

Vierailija
27/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämmöisen tekeminen pitäisi olla ihan perusjuttu eikä mikään extra spesiaali lupaus joulukalenteriin?

Vierailija
28/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätietokone 24 osassa.

Vierailija
29/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain harrastuksiin liittyvää kuten kiekko, erkkaa tai uimalasit. Urjalan makeistukusta jotain erikoisempia karkkeja tai juotavia. Sammallaakson Puodista retkikaakao tai löylytuoksuksi sopivia eteerisiä öljyjä. Kaurilan saunan jalkakylpytabletit. 

Vierailija
30/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukalenteri teineille?

Ekana päivänä 1 euro, tokana päivänä 2 euroa ja niin edelleen kunnes päivänä 24 sitten 24 euroa. Tulee teinille kivat rahat uudenvuoden bileisiin.

No todellakin.. monen perheen kuukauden ruokabudjetti..

Ehkei persaukisten tarvitse sellaiseen sitten lähteä. Eihän näitä ole pakko toteuttaa.

Vierailija
31/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain harrastuksiin liittyvää kuten kiekko, erkkaa tai uimalasit. Urjalan makeistukusta jotain erikoisempia karkkeja tai juotavia. Sammallaakson Puodista retkikaakao tai löylytuoksuksi sopivia eteerisiä öljyjä. Kaurilan saunan jalkakylpytabletit. 

Ei ne välttämättä ole enää teinejä. Sen verran aikaa avauksesta, että ovat voineet muuttaa jo pois kotoa!

Mutta jouluhullun piti avaus nostaa..

Vierailija
32/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämmöisen tekeminen pitäisi olla ihan perusjuttu eikä mikään extra spesiaali lupaus joulukalenteriin?

Tietenkin ja sitten vielä luukkuextra päälle! Eikö se oma ajatus ollenkaan kulje..

Vierailija
33/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle suihkun seinään kiinnitettävä imukuppidildo ja pojalle fleshlight tiukin koko.

Vierailija
34/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsupaketti

Vierailija
35/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuja pitkällä päivämäärällä

Vierailija
36/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako ketään teiniä joulukalenterit?

Vierailija
37/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. adventtina kuva yhdestä 2. kahdesta 3. kolmesta ja 4. neljästä kynttilästä. Itsenäisyyspäivänä Suomen lippu ja jouluaattona kuva seimestä. Omat suositteluni ja suosikkini. :) 

Vierailija
38/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään villasukkia teineille ainakaan! Ennemmin vaikka kymppi tai pari rahaa. Itse inhosin iänikuista villasukkien tyrkyttämistä, kun kärsin nuorena jalkahiestä, ja oli aina kuuma, etenkin jaloilla. Vasta yli 50-v. olen pystynyt käyttämään villasukkia. Sitä ennen heitin ne aina roskikseen. 

Vierailija
39/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. adventtina kuva yhdestä 2. kahdesta 3. kolmesta ja 4. neljästä kynttilästä. Itsenäisyyspäivänä Suomen lippu ja jouluaattona kuva seimestä. Omat suositteluni ja suosikkini. :) 

Aattona ehkä tontun kuva?

Vierailija
40/42 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako ketään teiniä joulukalenterit?

Kyllä meillä kiinnostaa. Tosin kiinnostaa muakin ja olen jo viisissäkymmenissä. Mieskin ihan innoissaan availee omia "luukkujaan", kun ollaan hänellekin kalenteri tehty.

Ehkä tää on sitten meidän perhe, mä olen jouluttaja. Juhannuksenakin saa lahjoja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi