Noloin baarireissusi tai kotibilemuistosi?
Kommentit (21)
Aikuisena, oikeastaan jo keski-iässäkin vedin viinaa niin, että kotiin jo ilta kymmeneltä ystävien toimesta ja muisti pois. Hävettää vieläkin.
Tämä ei minulle itselleni tapahtunut mutta katsoin vierestä ja kyllä myötähäpeän määrä oli melkoinen. Menin koulutapahtuman jälkeen uusien tuttavuuksien kanssa jatkoille yhteen karaokebaariin, jossa me keräännyttiin erään ison pöydän ääreen. 1 ujon oloinen mies katsoi puhelimesta Twitch livelähetystä ja kesittyi siihen, kunnes hänen juomansa alkoi vaikuttaa hänen itsevarmuuteensa ja hän rohkastui ja alkoi jopa flirttailemaan kauniille naiselle, joka oli hänen vieressä ja yhdessä vaiheessa kun osa meistä oli menossa laulamaan vuorollamme se mies kaatoi juomansa sen naisen päälle ja lasi putosi lattialle ja särkyi. Mies nolona meni hakemaan uutta juomaa ja meni tanssilattialle, josta kuullui myöhemmin taas lasin särkymisen ääni. Sama mies oli jotenkin onnistunut hajottamaan toisen lasin. Kun tuli ryhmämme vuoro uudestaan laulaa mies oli jo sen verran tööt ja itsevarma juomiensa ansiosta että hän uskaltui jopa tulemaan lavalle. Ja kyllä lavalla hän hajotti kolmannen lasin ja juomat levisi siinä useamman päälle. Laulamisen jälkeen kyseinen mies vain katosi ja olimme hieman huolissamme kun yleensä tapana on sanoa että aikoo lähtä ettei kukaan huolestu. Se oli ilmeisesti lähtenyt pois baarista sanomatta kenellekkään asiasta häpeän määrän takia.
Päädyin ambulanssin kyydissä ensiapuun, kun olin niin kännissä.
Peruskoulun luokkatapaaminen. Oltiin noin 25v ja nähty viimeksi ehkä 15 vuotiaina. Baarissa luokan coolein kovistyttö oli miniminihameessa ja tyrkkypaidassaan aivan pleksit. Kaatuili tanssilattialla niin että pikkuhousut loisti kaikille. Eikä ihan äkkiä päässyt lattialta ylös. Hävetti hänen puolestaan, miten voi aikuinen olla noin nolo! Vaikka en todellakaan edes pitänyt hänestä.
Työpaikan juhlien jälkeen seuraavana aamupäivänä tapasin uutta deittiä, olin pyytänyt häntä kuskiksi hakemaan huonekaluja. En todellakaan ollut ajatellut olevani krapulassa, en koskaan ole!
Mutta olo oli karmea, päästiin noin 10min matka ja oli pakko pyytää pysäyttämään. Oksensin bussipysäkin taakse ja matka jatkui. Voi mikä nolotus! Ja minä vannomaan että "ikinä en oo oksentanut" ja "tämä ei ole normaalia!"
Deitti ei onneksi sitä säikähtänyt, nyt ollaan oltu yhdessä 10v.
Minä olin isoissa työpaikan juhlissa vain meille varatussa ravintolassa. Paljon ihmisiä mutta ei tungos, reilut 100 ihmistä jotka tunnen ainakin nimeltä tai kasvoiltaan. Kävin vessassa ja menin baaritiskille, selkä ravintolasaliin päin. Ehdin siinä aikani seisoskella odottamassa vuoroani, kun tuntematon nainen koputtaa olkaani ja sanoo: anteeks, sulla on hame jäänyt vähän huonosti, haluat ehkä korjata sen. Ja kappas, polvipituinen hame oli takaa jäänyt sukkahousujen sisään ryttyyn, niin että alkkarit ja sukkikset näkyi kaikelle kansalle, siis koko firman henkilöstölle. Hävetti niin että olisin todella halunnut vajota maan alle.
oli saatava krapula pois nopeasti, heitin ekstaasi pillerin naamaan , mieleni leijui katonrajassa katsomassa miten pussailin kavereitani , olen mies ja kaverit olivat miehiä
Kreisibailasin jauhobileissä ja kaulailin Olavi Uusivirran kanssa. Joku oli vielä kuvannut minusta videoita ja lähettänyt eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kreisibailasin jauhobileissä ja kaulailin Olavi Uusivirran kanssa. Joku oli vielä kuvannut minusta videoita ja lähettänyt eteenpäin.
0/5
Sammuin kotibileissä ja kun heräsin, kaverit olivat porukalla jyystämässä silloista tyttöystävääni. Silloin vasta tajusin, miksi kaverit olivat tarjonneet minulle niin anteliaasti juomia.
Vierailija kirjoitti:
Huutista :D
Vierailija kirjoitti:
Sammuin kotibileissä ja kun heräsin, kaverit olivat porukalla jyystämässä silloista tyttöystävääni. Silloin vasta tajusin, miksi kaverit olivat tarjonneet minulle niin anteliaasti juomia.
Liittyykö tää tohon edelliseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö tää tohon edelliseen?
Markus?
Etkoilla kaveri oikein tyrkytti poikaystävänsä sinkkukaveria, ja baarissa sitten päätettiin, lievästi yllytettynä, että lähdetään yhdessä. Elämäni ensimmäinen yhden illan juttu... Mies oli niin tuhannen päissään, että kun hänen luokseen päästiin, niin ei saanut ollenkaan seisomaan, sitten hän meni vessaan oksentamaan. Kun ei kuulunut takaisin, menin katsomaan ja mies makasi umpiunessa alastomana vessan lattialla. Ei ollut mitään käsitystä, miten siinä pitäisi toimia, pitäisikö häipyä vai jäädä paikalle, joten keksin sitten että "sammun" miehen sänkyyn. Aamulla oli kyllä vaivautunein tunnelma mitä olen ikinä kokenut.
Mä sammuin omissa kotibileissäni sohvalle, kaverit jatkoi baariin ja mä jäin kotiin nukkumaan. Toisella kertaa oksensin bussissa matkalla baariin. Ei enää etkoja mun luona!
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Mä sammuin omissa kotibileissäni sohvalle, kaverit jatkoi baariin ja mä jäin kotiin nukkumaan. Toisella kertaa oksensin bussissa matkalla baariin. Ei enää etkoja mun luona!
Mul oli vähän samanlainen, etkot mun luona, lähdettiin baariin ja kaverit lähti oikeelle, mä suutuin ja lahdin vasemmalle. Näin jälkikäteen ajateltuna, mitä helvettiä :D
19-vuotiaana Helsingissä opiskellessa ahdistuin yhtenä iltana ja söin paketillisen särkylääkettä. Tuli aivan kauhea pelokas olo jota yritin parantaa menemällä meri-rastilan Pikkupelikaaniin.
Otin tuopin IV-olutta ja menin perimmäiseen nurkkaan juomaan sitä. Kalja vaikutti syödyn särkylääkkeen kanssa niin että silmissä pimeni ja alkoi taju mennä.
Aivan vieressä oli onneksi invavessan ovi ja pääsin sinne. Oksensin lattiakaivoon ja sammuin lattialle. Herättyäni olo oli piirun verran parempi ja sain rohkeutta lähteä yöksi solunkopperooni.
Vierailija kirjoitti:
19-vuotiaana Helsingissä opiskellessa ahdistuin yhtenä iltana ja söin paketillisen särkylääkettä. Tuli aivan kauhea pelokas olo jota yritin parantaa menemällä meri-rastilan Pikkupelikaaniin.
Otin tuopin IV-olutta ja menin perimmäiseen nurkkaan juomaan sitä. Kalja vaikutti syödyn särkylääkkeen kanssa niin että silmissä pimeni ja alkoi taju mennä.
Aivan vieressä oli onneksi invavessan ovi ja pääsin sinne. Oksensin lattiakaivoon ja sammuin lattialle. Herättyäni olo oli piirun verran parempi ja sain rohkeutta lähteä yöksi solunkopperooni.
Huh, onneksi ei käynyt mitään pahempaa.
Kaikki. Ei sinne edustamaan mennä. Paitsi siis jos mennään.
Olin 23 v. ja rupesi hieman oksettamaan. Vessa tietenkin oli varattu, joten äkkiä parvekkeelle. Mahtava yrjöpläjäys kaiteen yli, harmi vaan että sisäänkäynti oli just siinä alla. Yks tyyppi ehti just mennä ettei napakymppiin osunut, mutta kunnon roiskeet kyllä.