Jos tulee leivottua liikaa esimerkiksi piirakkaa, onko hassua viedä työpaikan kahvihuoneeseen loput? Viettely työkavereille leipomuksia tai syötävää kahvihuoneeseen?
Onko se ihan ok töissä vai tuntuuko teistä hassulta?
Kommentit (24)
Meillä pari työkaveria tuo aika usein. Joskus itselleni tulee hetkeksi tunne, että pitäiskö minunkin, mutta sitten sanon itselleni tiukasti, että mun ei tarvitse heti tuntea alemmutta, jos joku tekee jotain kivaa.
Onko ok vaikka ei ole mikään syntymäpäivä tai sen erikoisempaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko ok vaikka ei ole mikään syntymäpäivä tai sen erikoisempaa?
Voi hyvä ihme.
En yritä vietellä työkavereita mutta.. Huomenna eli perjantaisin herkkupäivä
Millä lailla se olisi outoa? Eikö teillä muka kukaan koskaan tuo? Minun työpaikalla normi käytäntö tuoda milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pari työkaveria tuo aika usein. Joskus itselleni tulee hetkeksi tunne, että pitäiskö minunkin, mutta sitten sanon itselleni tiukasti, että mun ei tarvitse heti tuntea alemmutta, jos joku tekee jotain kivaa.
Joo vähän sama. Itsellä elämäntilanne se että on pienet lapset ja pitkä työmatka, näillä työkavereilla on lapset muuttanut kotoa ja asuvat lähellä työpaikkaa. Tottakai heillä on ihan eri lailla aikaa leipoa jne. Ja toisaalta myös niitä leivonnaisia jää yli kun perheessä ei ole syöjiä niin montaa. Ehkä minäkin vielä joku päivä olen sellainen joka kantaa työpaikalle herkkuja.
Miks tuollaista pitää edes miettiä? Onko siellä jotain leivos ta lebaneja töissä vai mikä homma?
Joo on sitten tosi kiva syödä väkisin jotain pari päivää vanhoja kakun rippeitä. Hyhhyh kiitos ei.
No sote-alalta näitä leipureita löytyy ja kahvihuoneessa viikoittain ties mitä ihania leipomuksia! Vielä kun ehtis pitää tauon ja käydä maistamassa!!
Vierailija kirjoitti:
Joo on sitten tosi kiva syödä väkisin jotain pari päivää vanhoja kakun rippeitä. Hyhhyh kiitos ei.
Kuka pakottaa syömään?
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla ei oo ollu tapana tunkea väkisin ihmisten suuhun kakkua. En tiiä, ehkä jossain sitte on.
Meillä ainakin ylimääräiset tuodaan työpaikan kahvihuoneeseen. Jos esim. viikonloppuna ollut juhlat ja jäänyt yli leivonnaisia, niin ihan normaalia tuoda loput töihin syötäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän sama. Itsellä elämäntilanne se että on pienet lapset ja pitkä työmatka, näillä työkavereilla on lapset muuttanut kotoa ja asuvat lähellä työpaikkaa. Tottakai heillä on ihan eri lailla aikaa leipoa jne. Ja toisaalta myös niitä leivonnaisia jää yli kun perheessä ei ole syöjiä niin montaa. Ehkä minäkin vielä joku päivä olen sellainen joka kantaa työpaikalle herkkuja.
Mulla siis se, että lapset on muuttaneet kotoa ja asun lähellä työpaikkaa ja mulla olis siis sitä aikaa. Mutten ole mikään leipuri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla siis se, että lapset on muuttaneet kotoa ja asun lähellä työpaikkaa ja mulla olis siis sitä aikaa. Mutten ole mikään leipuri...
Eipä kaikki ole eikä tarvitsekaan :) se on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa syömään?
Kohteliaisuudesta moni syö vaikkei niin mieli tekisikään.
Meillä on iso työpaikka eikä kukaan ikinä tuo leipomuksia. Mutta olisi aivan ihanaa, jos toisi. Jos teilläkään ei ole tapana tuoda, ehkä jättäisin lapun "saa ottaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa syömään?
Minä ainakin syön ahneuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa syömään?
Ihan omaa luonteen heikkoutta jos ei osata kieltäytyä asioista joita ei halua.
Eihän töissä ole pakko kaikkea syödä. Enemmän on niitä jolle maistuu ihan sellaisenaan.
Ei tietenkään tunnu, vaan mukavalta.