Tein itselleni foliohatun ja laitoin sen päähän
Nyt tuntuu olo jo paljon paremmalta, ei tuu mitään 5g säteilyjä sen läpi. Kokeilkaa tekin!
Kommentit (11)
Aivan loistava idea, teenpäs itelleni heti! -ei ap
Se auttaa myös estämään lämmön haihtumista.
Xo
HCFollari
Itse huomasin, että tinnitus lakkasi. Ja naapurit tervehtiä.
Päheetä. Tuleekohan tuostakin, joku vuosikymmenen tyyli.
Hei,
ideasi on aivan exponenttiaalisen mahtava! olen itsekkin useita kertoja tiiraillut tämmöstä ilmiötä ja olen vaikuttunut rohkeudestasi! olisiko mahdollista vaihtaa ajatuksia ja uusia "muoti" ideoita täällä tai sitten geemailissa? otathan pikimmiten asian tiimoilta yhteyttä.
foliohatuissa on tulevaisuus!
ystävällisin terveisin 32vuotias rovaniemeläine:)
OLnneksi olkoon!
Olet vihdoinkin löytänyt ja hyväksynyt sen oman todellisen itsesi ja minäsi!
Kokeilin kerran mutta pää ei kestänyt sitä tietoisuuden määrää. Alkoi ahdistamaan liikaa.
Alanpas tekemään, käykö ihan kaupan folio ja pitääkö olla sitä paksumpaa foliota? Entäs tuliko päähäsi jotain muhevia salaliittoteoria-ajatuksia, kun laitoit tuon foliohatun? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Alanpas tekemään, käykö ihan kaupan folio ja pitääkö olla sitä paksumpaa foliota? Entäs tuliko päähäsi jotain muhevia salaliittoteoria-ajatuksia, kun laitoit tuon foliohatun? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Sun pitää ostaa se folio kärkkäiseltä, muut kaupat on salaliitossa ihmisiä vastaan, mutta kärkkäinen ei ole. Kannattaa olla paksua foliota, jos ei ole niin taittaa sen pari kertaa niin pitäisi toimia. Ap
Olen itsekin kokeillut ja tuntui hyvältä.
:DDD