Mitä ajattelet ihmisestä joka on aina hyvällä tuulella, onnistuu kaikessa tekemisessä eikä tuhlaa energiaa negatiivisuuteen
Saa paljon aikaan, tietää kaikenlaista koska on kiinnostunut monista asioista yms.
Eli teidän vastakohtanne.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No tämä oli ihan hyvä. Triggeröidyin masentuneena aikuisena. Tsemppiä vaan, vielä tulet ison ketjun saamaan. Tämä se tuskin on, mutta joskus.
Kiitos tsempeistä, vastaatko vielä kysymykseen? Juuri masentuneen vastaus olisi hyvin kiinnostava.
Teen empiiristä tutkimusta miksi joitain ihmisiä ärsyttää reippaat ihmiset jotka eivät ole tehneet ärsyyntyjälle yhtään mitään pahaa. Usein päinvastoin. Miksi aamuäreät vihaa aamuvirkkuja?
Ajattelen, ettei hän ilmeisesti roiku vauvapalstalla.
Varmasti joku etuoikeutetussa asemassa oleva valkoinen heteromies!
Minä olen reipas, hymyilen usein ja saan paljon aikaiseksi. Sisimmässäni olen kuitenkin masentunut alkoholistiperheen turvattomuutta kokeva lapsi. Ei ulospäin näkyvä ole aina totta.
Oletko yksi ystävistäni? Minä ja ystäväni olemme nimittäin tuollaisia. Meitä yhdistää myös liikunnallisuus, ja näen, että sillä on iso merkitys tuohon elämänasenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, ettei hän ilmeisesti roiku vauvapalstalla.
Saattaa käväistä, jos on monetta päivää kipeä eikä jaksa nousta sohvalta tekemään mitään. Netti koluttu läpi ja nyt kaavitaan pohjamutia. Ihan näin hypoteettisesti.
Epänormaali ihminen. Jos on AINA ja kokoajan hyvällä tuulella on tunne-elämässä ongelmia. Eikä sellaista ihmistä ole ollut, ei ole eikä tule olemaan joka AINA onnistuu KAIKESSA, mahdotonta.
Eli vastaukseni on että feikki ihminen joka ei uskalla olla oma itsensä vaan pitää näytellä.
Ja en ole katkera enkä kateellinen, olen realisti.
Itse olen lähestulkoon juuri tuollainen. Tykkään itsestäni! :)
Täällä taas joku neiti negatiivinen alapeukuttaa :)
Tällainen ihminen on kokenut monta suurempaa ja pienempää paskamyrskyä että on oppinut elämänmenosta paljon. Kannattaa edes yrittää olla positiivinen.
Että se on jonkun mielikuvitusystävä.
Kyllä pidän siitä, että olen kasvanut tuollaiseksi. :-)
Tulee mieleen, että tekee vaan helppoja asioita eikä koskaan poistu mukavuusalueeltaan oppimaan ja kehittymään.
Ihan ok tietenkin, jos se itselle riittää. Ei kaikkien kannata etsiä rajojaan.
Kadehdin.Itse kun stressaa ihan kaikesta...
Ikävä kyllä aidot tuollaiset taitaa olla aika harvassa.
Tämä on oma kokemukseni, minä olen sellainen passiivispositiivinen, joka myös osaan näyttää niitä negatunteita. Tutustuin tuollaiseen "kaikki on ihanaa"-ihmiseen ja vaikka viihdyin hänen seurassaan, niin jokin epäilys oli, että ei tällä nyt kaikki ehkä ole niin ihanaa mitä puhuu.
Myöhemmin sain tietää, että hän on rahaongelmainen pikavippeilijä, mielenterveysongelmainen manipuloija, joka oli siis täysi vastakohta siitä mitä hän esitti muille. Miksi esitti, olisin varmasti hyväksynyt nuo asiat jos olisi itse rehellisesti kertonut, vaan kun piti kaikki olla niin kivaa muiden silmissä. Tärkeintä tuntui olevan nimenomaan se, että muut ajattelevat hänellä olevan niin. Raskasta varmaan hänelle ja uusille "ystävilleen".
Nyt sitten epäilen vähän kaikkien yltiöpositivisuutta, rehellisempää on jos edes jotain näkee ns. negatiivisesti, se kun ei kuitenkaan tarkoita valittamista niistä asioista tms. Vaan vaikka huumorilla tosiasioiden näkemistä ja silti hyväksymistä.
Teeskentelyä. Mikään ei ole niin hirveän näköistä kuin tekopirteä pakotettu hymyily. Yleensä tämä ihmistyyppi hymyilee ja makeilee edessä ja on toki sosiaalisesti lahjakaskin usein, mutta ovat kyllä selän takana niitä pahimpia selkäänpuukottajia. Kroonisesti aina iloiset ovat älyllisesti heikkolahjaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä oli ihan hyvä. Triggeröidyin masentuneena aikuisena. Tsemppiä vaan, vielä tulet ison ketjun saamaan. Tämä se tuskin on, mutta joskus.
Kiitos tsempeistä, vastaatko vielä kysymykseen? Juuri masentuneen vastaus olisi hyvin kiinnostava.
Teen empiiristä tutkimusta miksi joitain ihmisiä ärsyttää reippaat ihmiset jotka eivät ole tehneet ärsyyntyjälle yhtään mitään pahaa. Usein päinvastoin. Miksi aamuäreät vihaa aamuvirkkuja?
Sulla on huono tutkimuslähtökohta, koska oletat lopputuloksen jo valmiiksi. Mistä sinä tiedät kuka vihaa ketä?
Suomessa positiivisuutta pidetään epäilyttävänä ja syyttä hymyilevä ihminen näyttää tyhmältä. Suomessa älyköt ovat kyynisiä. Negatiivisuus on kypsää ja positiivisuus naiivia.
Oikeasti viisaimmat meistä ovat käyneet läpi tämän sirkuksen ja ymmärtävät, miten tärkeää on tehdä elämästään elämisen arvoinen. Se että vaikuttaa jonkun kalkkiksen silmissä feikiltä hihhulilta, on pieni hinta onnellisesta ja rikkaasta elämästä.