Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon menkkakipuja on normaalia?

31.10.2006 |

(anteeksi kun kokoajan jotain tänne sepustan) *punaisena*

Mä tänään testasin plussaa pp14, mut kokoajan on menkkakipuja, viime yönä jopa kouristuksia ja mietin jo lääkkeen ottamista, mutta sitten se meni ohi. Selässä ja mahassa tuntemuksia menee ja tulee ja ne on menkkamaisia, mutta viime yönä oli tosiaan niin kovat menkkakivut, että ajattelin että menkat ne sieltä alkaa.

Tää on mun ensimmäinen plussa ja jo nyt huolesta soikeana noitten menkkakipujen takia. Kuinka paljon ja millaisia teillä muilla on ollut ja silti kaikki mennyt hyvin?

t. Feletys pp14.....rv4+4 kai...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aika paljon kipuja ja jotenkin takapuoli oli kans kipee, niin hassulta kun se kuulostaakin. Kai se on yksilöllistä. Keskenmenossa taas mulla ei ollut kipuja kiinnittymisvaiheessa. Toivottavasti kaikki ok.

Vierailija
2/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin menkkakivut jatkuivat tuonne rv 10 asti, ellei jopa pidempään. Niin kauan kun ei ole vuotoa, kivut on käsittääkseni ihan normaaleja enkä itse niistä ainakaan osannut olla huolissani. Pikemminkin pidin hyvänä merkkinä, koska mulla kipuja ei oikeastaan ole ilman vuotoa koskaan, ja kun vuotoa ei ollut, yhdistin kivut ihan vaan suoraan kohdun kasvuun.

Niin, ja pieni vuotokaan ei vielä tarkoita, että jokin olisi vialla!

Ja hyvin on mennyt... kohta jo liiankin hyvin... vois tulla vaikka vaihteeks ulos... :)

-Osse ja Santeri rv 38+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni niitä kipuja oli alkuraskaudessa lähes saman verran kuin normaaleissa menkoissa yleensäkin. Mutta ne menivät aina välillä ohi ja taas tulivat takaisin. Tätä jatkui useamman viikon plussatestistä. Aina piti välillä käydä tarkistamassa wc:ssä että alkoiko menkat nyt. Mutta eivät alkaneet, nyt poikani on 2-vuotias.

Onnea sinulle!!

Kerttuli2

Vierailija
4/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla kipuun ja juoksin vessaan, kun luulin kuukautisten alkaneen. Mitään vuotoa ei tullut, mutta olin silti vähällä ottaa Buranaakin. Ajattelin, että keskenmeno on helpompi kestää, jos ei tarvitse kärsiä kivusta. Kivut menivät itsestään ohi, mutta niitä tuli aina välillä, mitään vuotoa ei ollut. Joku AV-palstalla lohdutteli, että kivut ovat alkuraskaudessa ihan normaali ilmiö. Siltä vaikuttaa, sillä raskaus ei mennyt kesken eikä rv 6 jälkeen kipuja muistaakseni enää ollut.

Terv. Niiskuneiti rv 10+2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä