Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskeja suositellaan takaisin joukkoliikenteeseen!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin just tällä viikolla taas käyttää ffp2 maskia joukkoliikenteessä, ihan järkyttävää niiskutusta, niistämistä, köhimistä ja yskimistä joka puolella. Jatkan maskin käyttöä taas huhtikuulle saakka niinkuin viime vuonnakin.

Olen rokottamaton, normaalipainoinen enkä ole sairastanut koronaa tai mitään muutakaan helmikuun 2020 jälkeen.

Maski estää myös vaarallisen influenssan, kuten muutkin pöpöt. Mummo ja kaksi hänen ystäväänsä kuolivat viime keväällä influenssaan hoitokodissa. Ei siis ole vaaraton tauti sekään.

Ei ne maskit estä tartuntoja ja noinhan se usein menee, että ne vanhat ja valmiiksi haavoittuvat kuolevat ihan tavallisiin flunssiin tms., ei niitä perusterveen ihmisen kuulukaan maski naamalla pelätä.

Vierailija
42/45 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä aivan järkky flunssa. Koronasta ei tullut ees yskää mutta nyt tuli. Kaikki on kipeänä vuorotellen joka paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää lähde tuolle hysteerisen suojautumisen linjalle. Sen seurauksena olen saanut kaikki taudit nyt todella rajuina, kun vastustuskyky on aivan olematon.

Vierailija
44/45 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi juuri 3-4 kertaa rokotetut haluavat lisää rokotteita?

miksi useampaan kertaan rokotetut käyttävät maskeja?

miksi juuri rokotetut pelkäävät eniten tartuntaa?

Vierailija
45/45 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolme rokotetta ja kaksi sairastettua koronatartuntaa.

En nyt välttämättä enää maskia ala käyttää, enkä ota neljättä rokotetta, ellei korona mutatoidu supertappavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi