Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustin 1,5 vuotta sitten instatilin, josta on tullut yllättävänkin suosittu. En vaan enää jaksa

Vierailija
29.09.2022 |

juuri postata mitään. Ei enää kiinnosta. En jaksa selata muidenkaan postauksia, saati olla itse aktiivinen.

Mietityttää vaan se, että nyt olen kuitenkin alkanut saada esim. yhteistyöpyyntöjä ja haastattelupyyntöjä. Ystävät sanovat, että nyt pitäisi takoa, kun rauta on kuumaa.

Ei vaan kiinnosta yhtään.

Harmittaakohan joskus myöhemmin, kun en tarttunut tilaisuuteen "tehdä nimeä"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa jo kyllästyttää, anna olla. Vaikka tosta voisi hyötyä mutta se vtuttas koko ajan, ei se taida olla sen arvosta.

Vierailija
2/5 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kadut. Onko kuitenkin sen arvoista tehdä jotain (ei-pakollista) mikä vituttaa, että mahdollisesti joskus tulevaisuudessa ei tarvitse katua? Silloin tosin voit katua sitä, että kulutit aikaasi semmoiseen mistä et nauttinut. Vapaus > raha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin, että ei tuollaista pystyisi kauaa tekemään jos ei ole enää mielenkiintoa ja jaksamista. Yhteistöistä tulisi pakkopullaa ja jossain määrin alkaisi ainakin itseäni ahdistamaan, onhan sekin kai omalla tavallaan aika sitovaa.

Mutta en koe muutenkaan olevani soveltuva "somevaikuttajaksi", koska en halua omaa yksityisyyttä jakaa liiaksi muille. Mutta mieti omaa jaksamista ja kiinnostusta siihen haluatko tehdä.

Vierailija
4/5 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin ja voi miten ihanan vapauttavaa. Ihan kuin ois saanut elämänsä takaisin! Yhteistöiden tekeminen alkoi olla pakkopullaa ja kyllä sen alkoi varmaan lukijatkin huomata. Plus ne yhteistyöt ärsyttää muutenkin lukijoita.

Vierailija
5/5 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat rahat pois, ja teet jonkin aikaa sivutyönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän