Sattuuko kenelläkään palstalaisella olemaan Varustelekan Särmä-takkia? Väristä kysymys!
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-windproof-parka/55667
Eli tuo malli kyseessä ja punainen. Onkohan se tuollainen ketunpunainen kuten näyttää sisäkuvissa vai jossain ulkokuvassa jopa viininpunainen? Haluaisin nimenomaan viininpunaisen takin niin arvelluttaa tilata.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri tuo punainen, ja on ihan rehellinen punainen, ei taita oranssiin. Takki on tosi mieluinen, mutta tosiaan vuoreton. Saisipa tätä talvitakkina!
Kiitos että vastasit! Kuinka satuinkaan oikeaan aikaan palstalle :) Tilasin aikaisemmin tänään tuon punaisen kun katsoin että palautus/vaihto onnistuu helposti niin jos ei olekaan niin mieleen niin musta käy aina niin vaihdan sen sitten tilalle jos tarpeen. Tosiaan sellaista viininpunaista olen hakemassa, mutta tästä mallista näkyi googlen kuvahaussa jotain tori.fi yms kuvia joissa takki näytti juuri siltä mitä haluankin. Mutta nuo Varustelekan kuvat ei niinkään (paitsi se yksi ulkokuva).
Siis se miltä väri näyttää riippuu aina paljon valaistuksesta. Sisällä kellertävässä valossa voi olla lämpimän sävyinen ja ulkona luonnonvalossa puhtaan punainen. Ei ole olemassa värisävyä, johon valo ei vaikuta.
Minulla on juuri tuo punainen, ja on ihan rehellinen punainen, ei taita oranssiin. Takki on tosi mieluinen, mutta tosiaan vuoreton. Saisipa tätä talvitakkina!