Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen sänkyyn jossa nukut ensiyön, kerro oma sänkykomuksesi

Vierailija
28.09.2022 |

Ostin retkiauton saksasta, melko uusi mutta tärkein syy että tuttuni tunsi myyjän.
Autoon on rakennettu täydellinen sänky- yli neljätuhatta pientä jousta kannattelevat nukkuvaa. Jokainen jousi erikseen hienosäädettävissä jopa ja jokaisen jousen päässä ultrapehmeä kangastyyny. Siis aivan ihana sänky!
Jousia voi asettaa mottoroidusti värisemään ja tuottamaan erilaisia aaltoja, sängyssä myös tekoäly joka oppii nukkujan liikkeistä ja rauhoittelee lepääjää värinöillään.
Olen siirtynyt täysin autoon nukkumaan tuon sängyn vuoksi, sängyssä myös erillinen lämmitys ja viilennys jossa ilma kiertää jousien välissä!
Hyvä sänky tärkeä. Ap nukkui isossa lapsuuden perheessään vuosia riippumatossa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena nukuin teltassa, joten siihen nähden nykyinen sänkyni ok. Maksoi vajaa 500 €. Eihän se kenenkään muun mielestä ole hieno, mutta tällaiselle luuserilapselle ihan hyvä. Minulle luksusta.

Vierailija
2/13 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen. Kotimaisella futonpatjalla nukun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky ok, mutta tyynyjen kanssa aina ongelmia kun painuu alas, littaantuu.

Vierailija
4/13 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Tempurin sänky enkä enää vaihtaisi mihinkään muuhun. Ainoa sänky jolla nukkuessa en saa selkää kipeäksi.

Vierailija
5/13 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä(!)mökin ainoan lämpimänä pysyvän huoneen laverisänky palvelee tuutilullana vielä pari yötä. Välttää kyllä näihin oloihin.

M 47

Vierailija
6/13 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vihdoin 52v. hankin tunnetun merkin 7cm petari + tyyny lämpöön muokkautuvaa materiaalia.

Mullisti nukkumisen. Ihan taivaallista.

Vierailija
7/13 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hyvä. Joku halpa vuodeltq 2009.

Muistatteko kun nuorena oli jossain mökillä jops bileissä tai ainakin kylässä? Sitä saattoi nukkua vaikka räsymaton päällä. Selkä kesti!

Vanhemmiten on tärkeä pitää selkä kunnossa. Muuten tarvitsee kuten ap neljätuhatta värisevää jousta että saa nukuttua.

Käyn salilla ja muistan rullailla sellaisen pötkön päällä. Niin toimii vielä kuuskymppisellä selkä

Vierailija
8/13 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä huono kuin kaikki muutkin nukkumispaikat. Sänkyjä, patjoja ja tyynyjä on vuosien varrella ollut vaikka millä kombolla, mutta yksikään ei ole ollut toista parempi. Mikä "hauskinta", edelleen paras nukkuma-alusta on kaverin .20 vuotta vanha sohva jolla nukun aina hänen luonaan kyläillessään. Olemmekin sopineet että kun hänelle tulee sohvan vaihto ajankohtaiseksi, niin minä perin tuon sohvan :)

Vierailija
9/13 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan hyvä. Joku halpa vuodeltq 2009.

Muistatteko kun nuorena oli jossain mökillä jops bileissä tai ainakin kylässä? Sitä saattoi nukkua vaikka räsymaton päällä. Selkä kesti!

Vanhemmiten on tärkeä pitää selkä kunnossa. Muuten tarvitsee kuten ap neljätuhatta värisevää jousta että saa nukuttua.

Käyn salilla ja muistan rullailla sellaisen pötkön päällä. Niin toimii vielä kuuskymppisellä selkä

Ihanan naiivia noinkin vanhan höpinöiksi :D 

Vierailija
10/13 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun ei ole ketään vierelläni. 😖

Vierailija
11/13 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityisiä ensiöitä tiedossa.

Vierailija
12/13 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ratkaisu kirjoittaa ensiyö yhteen. Vai onko se jokin käsite, jota ei yleisesti tunneta? Kuten hääyö?

Vierailija
13/13 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nukun hotellissa leveässä unelmavuoteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän