Uskallanko ottaa buranaa jos mulla rytmihäiriöitä tänää?
Tunnin sisällä muljahdellu montakertaa jo. Kait siksi koska oon hermostunut. Menkkakivut kovat. Otin aamulla kalaöljyy. Ohentaako liikaa verta, ja onko vaarallista pumpulle jos muljahtelee?
Tekis mieli ottaa ku sattui mahaan.0
Kommentit (35)
Syy voi olla kalaöljyssä. Se tekee muillekin sitä. Sinuna ottaisin buranan, mutten uskalla muiden puolesta tehdä päätöksiä. Selkä- ja hartiajumi voi myös aiheuttaa. Joskus stressi.
Vierailija kirjoitti:
Syy voi olla kalaöljyssä. Se tekee muillekin sitä. Sinuna ottaisin buranan, mutten uskalla muiden puolesta tehdä päätöksiä. Selkä- ja hartiajumi voi myös aiheuttaa. Joskus stressi.
Nii siis sitä meinaan että kalaöljy ohentaa verta ja vissii burana myös. Et onko vaarallista nyt ottaa sitä buranaa jos muljahtelee pumppu.
Ap
Sori ku sekavaa textiä. Kipee olo ja oon hermostunu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii siis sitä meinaan että kalaöljy ohentaa verta ja vissii burana myös. Et onko vaarallista nyt ottaa sitä buranaa jos muljahtelee pumppu.
Ap
Itse ottaisin buranan. Ehkä kalaöljyn voi jättää väliin jatkossa, kokeilla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse ottaisin buranan. Ehkä kalaöljyn voi jättää väliin jatkossa, kokeilla muuta.
Ok. No ainaki menkkojen aikaa pitää kyllä
Jättää ne kalaöljyy kaappii. Koska onhan ne muutoin terveelliset ne kalaöljyt. En vaa tänä aamuna viel tiennyt et menkat alkaa. Yllätti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi kerran niin jalo ihmissuku on mennyt tällaiseksi, kuin tämä ap-yksilö?
Auotsä päätä?
Nyt ei oo hyvä hetki.
Ap
Ota risiiniöljyä, se rauhoittaa vatsan ja saat samalla B- vitamiinia.
Vierailija kirjoitti:
Ota risiiniöljyä, se rauhoittaa vatsan ja saat samalla B- vitamiinia.
No ehe ehe. Ota ite.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi kerran niin jalo ihmissuku on mennyt tällaiseksi, kuin tämä ap-yksilö?
Auotsä päätä?
Nyt ei oo hyvä hetki.Ap
En auo, vaan aivan todella suren ihmiskunnan surkeutta.
kala öljy päinvastoin "paksuntaa" verta aiheuttaa jopa infarkteja
Sekoitat asperinin ja Buranan. Buranalla ei ole veren ohennus vaikutuksia. Rytmihäiriöissä on aina vaara veren hyytymille, siksi on hyvä, että käytät kalaöljyä. Mulle suositeltiin myös asperiiniä pieninä annoksina ehkäisemään hyytymiä. Disperin 100 aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auotsä päätä?
Nyt ei oo hyvä hetki.Ap
Jaah. Voitko argumentoida paremmin että miksi? Mikä mun kysymyksessä aiheuttaa sinussa myötähäpeää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jättää ne kalaöljyy kaappii. Koska onhan ne muutoin terveelliset ne kalaöljyt. En vaa tänä aamuna viel tiennyt et menkat alkaa. Yllätti.Ap
Pienempi määrä ainakin kalaöljyä, tyyliin 1 kapseli. Mutta jos tulee usein rytmihäiriöt, kannattaa katsoa vaikka levitteessä joku muu kasviöljy. Osalla voi olla kala-allergiakin.
En suosittele buranaa. Ota mieluummin koronarokote.
ookona pöljä kirjoitti:
Oot väärässä. Just päinvastoin: Kalaperäiset omega-3-rasvahapot EPA ja DHA lisäävät veren juoksevuutta eli ohentavat verta. Ne estävät trombosyyttien eli verihiutaleiden toimintaa ja näin ollen vähentävät veren hyytyvyyttä. Verenohennuslääke estää myös veren hyytymistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat asperinin ja Buranan. Buranalla ei ole veren ohennus vaikutuksia. Rytmihäiriöissä on aina vaara veren hyytymille, siksi on hyvä, että käytät kalaöljyä. Mulle suositeltiin myös asperiiniä pieninä annoksina ehkäisemään hyytymiä. Disperin 100 aamuisin.
Ok. Kiitos vastauksesta. Kerranki joku vastasi asiallisesti. Juoksee buranakaapille->
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auotsä päätä?
Nyt ei oo hyvä hetki.Ap
Jaah. Voitko argumentoida paremmin että miksi? Mikä mun kysymyksessä aiheuttaa sinussa myötähäpeää?
Ap
En koe häpeää, enkä todellakaan myötähapeää, koska en samaistu sinuun. Minä suren. Suren sitä, että ihmiskuntaan kuuluva olento, jolla on mahdollisuus älyn käyttämiseen, kirjoittaa huolimatonta tekstiä, ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä noin yksinkertaisessa asiassa, ja kaiken lisäksi on kehontuntemustensa orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jättää ne kalaöljyy kaappii. Koska onhan ne muutoin terveelliset ne kalaöljyt. En vaa tänä aamuna viel tiennyt et menkat alkaa. Yllätti.Ap
Pienempi määrä ainakin kalaöljyä, tyyliin 1 kapseli. Mutta jos tulee usein rytmihäiriöt, kannattaa katsoa vaikka levitteessä joku muu kasviöljy. Osalla voi olla kala-allergiakin.
Nii siis mää syön kalaöljyy aina, vuoden ympäri. Ei nää rytmihäiriöt oo säännöllisiä. Vaan sillo jos nukkunu huonosti tai ressaantunu. Tänää semmone päovä. Joo jätän ne ainaki kaappii ens kerralla kun menkat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ookona pöljä kirjoitti:
Oot väärässä. Just päinvastoin: Kalaperäiset omega-3-rasvahapot EPA ja DHA lisäävät veren juoksevuutta eli ohentavat verta. Ne estävät trombosyyttien eli verihiutaleiden toimintaa ja näin ollen vähentävät veren hyytyvyyttä. Verenohennuslääke estää myös veren hyytymistä.
Ap
Juuri näin. Kelan lääkäri sanoi lisäksi radion sydänillassa, että hänellä on halpa henkivakuutus, 50mg puskuroitua asperiinia joka aamu tyhjään vatsaan. Sulaa vasta suolistossa, eikä ärsytä vatsalaukkua.
Siis sattuu. Raivostun kohta tästä kivusta ka tavarat lenttää.