Ostanko vaimolle voileipä/vohveligrillin?
Vaimo ei ole mikään keittiöhärpäkkeiden ystävä. Minä en taas ole mikään innostunut keittiökokki. Ajattelin kuitenkin ostaa tarjouksesta meille lidlin voileipä/vohveligrillin, jossa voi vaihtaa paistokuviopinnat. Näkisin itseni paistamassa perheelle vohveleita ja paniineita. Hinta 29.9e. Vaimo tulee työmatkalta, onko hyvä yllätys vai harmistus turhakkeesta? Jos tekisin heti hänen tullessa vohveleita, olisiko hyvä vastaanotto?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen 3-in-1 grilli ja on ihan paras. Levyt saa helposti pestyä toisinkuin perinteisissä vohveliraudoissa ja voileipägrilleissä.
Onko ne levyt konepestäviä? Olen katsellut tefalin vastaavaa, mutta tuo Lidlin olisi puolet halvempi 🤔
Älä osta voileipägrilliä. Osta airfryer, siinä voi grillata leipiä ja tehdä paljon muutakin.
Kurkistappa teidän keittiön kaappeihin. Jos siellä on hirveästi juuri tuon vehkeen menevää tyhjää tilaa niin voit vaikka ostaakin. Muussa tapauksessa se pyörii siinä jo valmiiksi täysillä pöytätasoilla maailman tappiin kunnes rouva hermostuu ja vie sen kierrätykseen
Toisekseen, noi on niitä laitteita, joita rulet käyttämään max 5 kertaa, sitten olet itse valmis viemään sen kierrätykseen.
Mulla ysiosainen sinkkumalli irroitettavilla muoteilla, voi pestä osat tiskikoneessa. Ei paljon vie tilaa.
Mulla on tollanen kaapissa PÖLYYNTYMÄSSÄ, joten sanon tähän "ei oo hyvä idea". Kokkaan paljon ja se on lähes intohimoni.