Onko kukaan koskaan laittanut sähköpostia K-S Ks:n lääkäreille?
Laitoin äsken sähköpostia Tuomo Kalliolalle, joka meitä on viime aikoina hoitanut. Lukevatkohan ja vastaavatkohan nuo lääkärit noihin sähköposteihin, onko kellään kokemusta?
Kommentit (5)
Mäkin voisin kysästä tolta Kalliolalta et miten mä sen ens vuoden alussa hoidan sit kun halutaan PASsiin... Et missä vaiheessa mä soitan niiitä aikoja yms.
Pitääkö muuten negasta kertoo polille jos on tehty IVF?
Mä en tiedä, ett periikö ne tuosta sähköposti-hoidosta mitään maksua - ei oo ainakaan vielä näkyny... Ilmottelen, jos posti tuo maksun. Kyllähän siitä IVF:nkin epäonnistumisesta pitäs klinikalle ilmottaa. Tosin kaveri ei muistanut keskussairaalalle ilmottaa, että inssi oli epäonnistunut ja sanoivat sitten, että ei meillä olla täällä niin tarkkoja.
Ja onneks ilmotinkin ku samalla soitolla ratkes yks tosi iso huoli,.,,
Eli vaik me jatketaan PASsilla vast ens vuoden alkupuolel ni saan lääkereseptit jo nyt ja saan ne siis apteekista viel melki puol ilmaseks..
Kerranki oli nii ettei tarvinnu tapella omista asioistaan Hoitaja oikein ehotti et haluisiks tulla käymään joulukuus et saisit ne reseptit?
Aikas mahtavaa...
... ainakin eräs ystäväni oli (muutama vuosi sitten) laittanut sähköpostia ja sai vastauksen, en sitten tiedä onko asiat erityyppisiä, joita hoidetaan sähköpostitse. Itse laitoin sähköpostia InTiimin lääkärille ja sain vastauksen vaikken ollut siellä edes hoidossa, netin kautta sain yhteystiedot.