Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuo libero kerho mennyt huonommaksi

Vierailija
31.10.2006 |

esikoisen aikaan 2 v sitten noita vaippamerkkitarjouksia tuli mielestäni tosi usein ja liberoita tuli sitten aina ostettua. nyt meidän puolivuotiaalle olen merkeillä kerännyt vain marimekkobodyn kun pehmokirja oli sama mikä jo aiemmin. nyt tuli vaippanäytteitä ja mukana vain semmoinen mielipidelappu joka pitäs postittaa. ei siis tietoa mitä vois seuraavaksi keräillä. mikäköhän seuraava juttu ois? sinänsä kyllä aika sama, kun liberojen osto jäänyt vähemmälle, kun löydettiin loistavat lidlin vaipat, mutta ois noita merkkejäkin vielä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, että se body oli viimeisin, mihin merkkejä kerättiin. Sitä bodya nyt ei ole tokkiinsa näkynyt... Mutta toivossa on hyvä elää, kuten lapamatokin aikanaan sanoi.

Kyllä minä 2 luulen, että sinun ei tarvitse olla huolissaan meidän elämän tyhjyydestä, vaikka välillä pupumerkeistä puhellaan!!

Vierailija
2/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakin elämää kuin vaippamerkit, toki! älä siis huoli ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja te " louskuttajat" pitäkääs mölyt mahassanne...

Vierailija
4/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja mieskin kärsivät, kun äiti keskittyy vaan kyttäämään josko body on kolahtanut postilaatikkoon. Tämä on vakava yhteiskunnallinen kysymys, johon on PUUTUTTAVA!

Vierailija
5/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikana postia tuli enemmän.

Vierailija
6/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänne ei voi/saa kirjoittaa pelkästään muusta kuin yhteiskunnallisesti tärkeistä ja vakavista aiheista.......tämä on odottajien ja pienten lasten vanhempien sivusto, jos et ole sitä vielä huomannut....

Sitäpaitsi eikö itselläsi ole mitään järkevämpää tekemistä kun kommentoida libero-keskustelua, käyttäisit aikasi johonkin yhteiskunnallisesti merkittävään.....