Naapurin rouva nosti itsensä jalustalle päästyään töihin!
Oli kotiäitinä melkein 5v. Joka päivä oltiin tekemisissä, lapset leikkivät paljon keskenään (ovat samanikäisiä) jne. Nyt kun aloitti työt, hyvä että edes kaupassa tervehtii :o
On ilmeisesti päässyt pois alhaisesta kotiäitien kastista, ylhäisiin uraäiteihin (vaikka duuni ei hääppönen olekaan). Kuinka tässä näin kävi?
Kommentit (6)
oletko puhunut hänen kanssaan?
ei tosiaankaan mitenkään itsensä jalustalle nostamisesta tarvitse olla kyse. päässä pyörii vaan työasiat ja arjen pyörittäminen...
En ole kenenkään alapuolella ainakaan työni vuoksi. Työtä tämä totisesti on, 24/7. Kun tapasin tuon naapurin kaupassa, ei hänellä kiire ollut.
ap
Aina ei näin työssäkäyvänä jaksaisi kuunnella kotiäitien vuodatuksia. Olisi mukavaa, jos he joskus edes kysyisivät kuinka minulla menee eivätkä manaisi omaa tilaansa.
Mutta puhuu nykyään vain työasioistaan. Mua ei kauheesti jaksa kiinnostaa mitä jotkut vanhukset tekee tai sanoo, tai miten heitä hoidetaan, ei ainakaan kiinnosta jatkuvasti kuunnella.
Jos soitan hänelle ja kysyn " mitä kuuluu" , niin vastaus on, " töitä töitä" , ja sitten se alkaa...
Suoraan sanottuna en pahemmin enää soittele hänelle, tai halua muutenkaan tavata.
Minäkin siis väitän, että ajatus on vain sinun ap korvien välissä. Ehkä hän oli vain kaupassa niin painunut omiin ajatuksiinsa, ettei noteerannut sinua? Minä en silloin huomaa ketään tuttua.
Käyn päivät töissä ja lapsia sekä miestä on sen jälkeen todella kova ikävä. En halua hukata sekuntiakaan muuhun kuin heihin. Yritä ymmärtää. En koe olevani yläpuolellasi mutta sinä taidat itse tuntea olevasi alapuolellani. Muista että se ongelma on sinun korviesi välissä...
Ja kyllä minä tervehdin mutta minulla on pakahduttava tarve päästä lasteni luo joita ennen näin 24 tuntia vuorokaudessa ja nyt olen heistä erossa melkein 9 tuntia. Ymmärrät kai millaisessa murroksessa olen itsekin??