Kansanryhmää kiihottajaa päähän lyöneelle 60 päiväsakkoa
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei! Kaikki miehet pitäisi tappaa!
Mees nyt sekofeministi vaikka hoitoon välillä, tai makselemaan sakkosi.
Kuka löi kansanryhmää päähän ja missä?
Meni. Poliitikoille on taattava fyysinen koskemattomuus demokratiassa, vaikka he olisivat persuja. Vaikka olen melkein kaikessa tämän kaverin kanssa eri mieltä, en voi hyväksyä hyökkäystä häntä kohtaan.
Lahdessa sattuu ja tapahtuu. Muutama vuosi aiemmin joku parivaljakko oli ravintolassa huomannut kokoomuslaisia ja hakannut yhden "porvarin" tajuttomaksi.
Varmaan sitä li anderssonin mainostamaa parempaa vasemmistoväkivaltaa kun kerran porvaria ja persua hakataan.
Meni aivan oikein.
Siitäkin huolimatta, että te vassarisuvakkihörhöt elättekin siinä suuruusharhassanne, jossa eri mieltä olevia saa vaikka lyödä.
Koskaan, EI KOSKAAN, ole MISSÄÄN TILANTEESSA, väkivalta hyväksyttävää.
Kertoo sekä omien argumenttiensa että ajatustensa epävarmuudesta, jos tuntee tarvetta turvautua väkivaltaan.
Noilla tuloilla maksettavaa koituu noin 480 euroa
Vierailija kirjoitti:
Meni aivan oikein.
Siitäkin huolimatta, että te vassarisuvakkihörhöt elättekin siinä suuruusharhassanne, jossa eri mieltä olevia saa vaikka lyödä.Koskaan, EI KOSKAAN, ole MISSÄÄN TILANTEESSA, väkivalta hyväksyttävää.
Kertoo sekä omien argumenttiensa että ajatustensa epävarmuudesta, jos tuntee tarvetta turvautua väkivaltaan.
Se on hyväksyttävää silloin kun älyllinen kapasiteetti ei riitä käsittelemään asiaa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mees nyt sekofeministi vaikka hoitoon välillä, tai makselemaan sakkosi.
Ei se ole feministi, ei edes nainen. Itse asiassa saatat olla sinä, ulilautapöljäke.
"Oikeudessa kansanedustaja Tynkkynen kertoi tapahtumien vaikuttaneen häneen siten, että hän arkailee kulkea julkisilla paikoilla.*
Joopa joo, sebu(staja) . 😂.
Vierailija kirjoitti:
"Oikeudessa kansanedustaja Tynkkynen kertoi tapahtumien vaikuttaneen häneen siten, että hän arkailee kulkea julkisilla paikoilla.*
Joopa joo, sebu(staja) . 😂.
Täältä voit nauraa vaikka sille, että oli ottanut pari tuntia rikosuhriterapiaa.
Tuntematta Tynkkystä tai muita kansanedustajia tuomitsen lyömisen vakavana .
Vierailija kirjoitti:
Ihan surullista luettavaa. Ihan ystävänä toivotan sinulle lääkärin apua.Voit huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematta Tynkkystä tai muita kansanedustajia tuomitsen lyömisen vakavana .
Samoin. Tuo muutaman satasen tuomio oli kuitenkin hämmentävä. Saman verran saa sakkoja jos ajaa pikkaisen ylinopeutta. Mielestäni kuitenkin hieman eri tason asioita
Kun joku löi Postin edessä toista kansanedustajaa niin se oli vale ja nyt ollaan niin polleana kun on persu kyseessä. Kaksinaismoralismi kukkii.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku löi Postin edessä toista kansanedustajaa niin se oli vale ja nyt ollaan niin polleana kun on persu kyseessä. Kaksinaismoralismi kukkii.
Miten niin? Ainakin itse olen huolissani tästä oikeisto-edustajien kokemasta väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Allahu snäkbar
fatwa sulle, degenarate rienaaja, koira