Kumpi näyttelijä oli yhdeksänkymmentäluvulla paremman näköinen?
Kommentit (21)
Molemmat oli törkeän komeita nuorina, mutta Ralph Fiennes Englantilaisessa potilaassa on vaan niin täydellinen ettei sen komeampaa voi olla. Vanhentunut myös paremmin kuin Baldwin.
Ralph oli nuorena omaa luokkaansa. Ne silmät👀
Alec. Tosin en ertyisemmin pidä kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat oli törkeän komeita nuorina, mutta Ralph Fiennes Englantilaisessa potilaassa on vaan niin täydellinen ettei sen komeampaa voi olla. Vanhentunut myös paremmin kuin Baldwin.
makuja on erilaisia näköjään, onneksi varmaankin. Mä muistaisin sen Fiennesin vaan ihan platun ja tylsän näköisenä tuossa Englantilaisessa potilaassa. Tosin ei mulla muutenkaan ole kovin tavallinen maku, eilen tuli telkusta Taistelu merta vastaan ja siinä oli Chris Hemsworth jota kai yleensä pidetään hyvän näköisenä mutta minusta se oli vaan vittumaisen näköinen viirusilmä :D A punchable face kuten englanniksi sanotaan :D Ja mun käsitys superkuumasta on Mads Mikkelsen tai Nikolaj Coster-Waldau.
Ehdottomasti Fiennes. On myös sen verran miehekäs ettei kipuile kadotetun nuoruuden/komeuden perään toisin kuin Baldwin.
Fiennes. Se on kuuma vieläkin. Toisikuin Baldwin.
Menee maku tuohon sun Ralph-pakotuksen. Samoin kävi Hugh Laurien, Hugh Grantin, Dexterin, Charlie Wattsin, Lance Armstrongin ym. kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Fiennes-hullun aloitus vol. 263
Meillä kaikilla on omat "hullutukset";)
Vierailija kirjoitti:
Fiennes-hullun aloitus vol. 263
Oon epäillytkin että onko täällä aktivoitunut joku uusi hullu jolla Fiennes-pakkomielle kun jopa asiaa mitenkään koskemattomiin ketjuihin on tullut näitä Fiennesin kuolauskommentteja. Tyyliin luin jotain ketjua seksihaluista vaihdevuosissa ja sielläkin oli Fiennes fanitusta.
Vierailija kirjoitti:
Menee maku tuohon sun Ralph-pakotuksen. Samoin kävi Hugh Laurien, Hugh Grantin, Dexterin, Charlie Wattsin, Lance Armstrongin ym. kanssa.
Kenestäkään noista miehistä ei voi puhua samana päivänäkään Ralph Fiennesin kanssa.
Ketä nää on?
En tunne tapausta, sanoi Pietari Jeesuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Fiennes. On myös sen verran miehekäs ettei kipuile kadotetun nuoruuden/komeuden perään toisin kuin Baldwin.
Eikö hän ole jotain brittiien yläluokkaa missä ei vanhemmalla iällä enää ulkonäöllä koreilla?
Baldwin 64v. saanut seitsemännen lapsen espanjalaisen vaimonsa kanssa. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Ketä nää on? Armstrongin tiedän että oli pyöräilijä ja Hugh Grant näyttelijä mutta en noita muita?
Vierailija kirjoitti:
Baldwin 64v. saanut seitsemännen lapsen espanjalaisen vaimonsa kanssa. Onnea!
Siis sen wannabe-espanjalaisen kanssa. Tavis jenkkihän se naikkonen on oikeasti.
Mun makuun Alec Baldwin enemmän.