Kannattaako ottaa enää koronarokotusta? Ei vielä yhtään.
Onko tämä enää edes trendikäs aihe, onko rokotuksen ottamisesta enää mitään hyötyä? Olenko edelleen idiootti aivoton vaarallinen itsekäs mitä kaikkea viime vuoden kuuntelin taukoamatta, kun ei ollut rokotusta.
Korona sairastettu jo ongelmitta, nyt vaan mietityttää miksi edelleen rokotukset jatkuu ja suositteleeko niitä rokotuksia enää kukaan.
Kommentit (11)
No ei todellakaan, eikä niitä enää edes anneta alle 65-vuotiaille. Normiflunssa, eilen Hesarissa asiantuntijan artikkeli.
Olet varmaan "ottanut itse selvää". Jatka samaan malliin. Tuliko epäilys tiedoista, kun täällä kyselet.
vieläks joku on mukan täs huijauksessa ? oli ymmärrettävää alussa jotenkin kun kaikki oli niin sekavaa , mutta VIELÄKIN ?!?!?!?!?!?!?!?!?
ihmisen täytyy olla hölmö ja todella vietävissä :D
"vakavan" viruksen saamisen todennäköisyys oli jotai 0.0006% luokkaa
että siitä vaa tunkemaan hihaa piikkejä ! hah
Olen ollut taukoamatta neljän seinän sisällä tapaamatta ihmisiä kauemmin kuin koronarokotuksia on ollut olemassa. Äskettäin kävin lääkärillä ja samalla kysyin rokotuksista, ja hänen mielestään ne kannattaisi ehdottomasti ottaa. Ei ole näköpiirissä sitä, että joutuisin tästedeskään altistumaan viruksille, ja koska jokainen rokotus tarkoittaisi kallista taksimatkaa, annan rokotusten edelleen odottaa.
Vierailija kirjoitti:
"vakavan" viruksen saamisen todennäköisyys oli jotai 0.0006% luokkaa
että siitä vaa tunkemaan hihaa piikkejä ! hah
Ei piikkiä hihaan pistetä vaan käsivarteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut taukoamatta neljän seinän sisällä tapaamatta ihmisiä kauemmin kuin koronarokotuksia on ollut olemassa. Äskettäin kävin lääkärillä ja samalla kysyin rokotuksista, ja hänen mielestään ne kannattaisi ehdottomasti ottaa. Ei ole näköpiirissä sitä, että joutuisin tästedeskään altistumaan viruksille, ja koska jokainen rokotus tarkoittaisi kallista taksimatkaa, annan rokotusten edelleen odottaa.
hänen ohjeistukseen kuuluu rokotteidein suositteleminen , vaikka hän ei niihin itse uskoisikaan.
onneksi meillä oli myös tosi paljon ihan järkeviäkin hoitajia, menettivät työpaikkansa tosin kun tämän huijauksen paljastivat.
sääli.
Se otatko on ihan sun oma päätös.
Kannattaa tietenkin