Joko se Venäjän raja on saatu kiinni
Ennakointia olisi pitänyt harrastaa.
Moni muukin maa boikotoinut Venäjää jo kauan. Me vain päästämme kaikki tänne.
Jo Riihimäelläkin paljon venäläisiä.
Kommentit (25)
Menehän lapsi kulta aamupesulle ja siien aamiaiselle.
Riihimäellä! Jaha, että Riihimäen tollo näitä spämmää. Sehän selittää paljon.
Hallitus nukkui. Ja nukkuu edelleen. Raja falskaa kuin seula.
Jos nuo tulijat onkin Venäjän miehittäjiä. Valtaavat paikkoja Suomesta. Kuka tietää.
Helpotuksen huokaus Marinin hallitukselta: Venäjä sulkee itse rajansa!
Ei, edelleenkin ukrainalaiset tekevät hartiavoimin töitä työntääkseen venäläiset omille mailleen.
VR cargo tuo ja vie edelleen junalla sieltä tavaraa. Kiilto Oy tuottaa puhdistustuotteensa myös Venäjältä Suomen kauppoihin. Ei sitä kiinni voi laittaa demareiden mielestäkään, jos sieltä tulee Leninin ja Stalinin kaltaisia toisinajattelijoita.
Raja pidetään auki niin pitkään, että kaikki Venäjän eliitin armeijaikäiset ovat päässeet turvaan.
Kiinteistöjä myydään venäläisille enemmän kuin koskaan aiemmin.
Ihan oikeesti, mitä v....ua?
Vierailija kirjoitti:
Helpotuksen huokaus Marinin hallitukselta: Venäjä sulkee itse rajansa!
Jopa Putinia käy sääliksi suomen hallituksen heikko toiminta, niin päätti itse sulkea tosiaan rajan kun täällä ei saatu sitäkään tehtyä, täähän oli samalla viesti, että hän haluaisi vierailla siellä jauhobileissä ja Sannaa tanssittaa.
Annetaan Venälaisille sotilaille täällä parempi elintaso kuin kotimaassaan, niin keräävät voimia ja sitten jaksavat hyökätä Ukrainaan entistä kovempaa, näin tässä varmaan nyt käy.
Jaa. Nyt sitten näköjään ostavat kiinteistöjä täältä entistä kiihtyneemmällä tahdilla.
Juuri avasin uutiset ja tuli sellainen olo, että ehkä vain parempi olla mediapinennossa.
En jaksa tätä hulluutta enää. Mitä tässä maassa tapahtuu???
Rajaa ei ole saatu kiinni, eikä rajaa tulla saamaan kiinni.
Tämä on se lohduton totuus, mihin meidän tulee henkisesti valmistautua.
Mikään, eikä kukaan, ei voi meitä auttaa.
Päättäjämme ovat menettäneet järkensä ja tulleet hulluiksi ja tästä Suomi ja suomalaiset joutuvat maksamaan hirvittävän hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Syyte maanpetoksesta noille jotka niitä kiinteistöjä myyvät. Ihan sama ketä ovat.
Moraalittomia p@skiaisia.
Vaadin heille kela gold- korttia! Rahat nipistetään suomalaisilta köyhiltä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Rajaa ei ole saatu kiinni, eikä rajaa tulla saamaan kiinni.
Tämä on se lohduton totuus, mihin meidän tulee henkisesti valmistautua.
Mikään, eikä kukaan, ei voi meitä auttaa.
Päättäjämme ovat menettäneet järkensä ja tulleet hulluiksi ja tästä Suomi ja suomalaiset joutuvat maksamaan hirvittävän hinnan.
Olen tähän asti ollut hallituksen jatkuvaa syyttelyä ja moittimista vastaan, mutta nyt olen itsekin huolestunut. Luottamus on koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tukikohtia desanteille. Suomalaiset ovat niin auttavaisia.
Putti lopetti körönät ja sulkee rajat. Sanna bailaa.
Tänään rajalla on hullut päivät. Schengen viisumilla pääsee maahan 90 päivän sijaan 180 päiväksi.