Perseseksi on luonnotonta
Kommentit (42)
Ei ole olemassa mitään luonnotonta. Kaikki on osa luontoa. Myös ruumiin peräaukko. Ei tarvita edes liukuvoidetta.
-Patologi
Vierailija kirjoitti:
Perseseksi on kauneinta seksiä.
Varmaan joidenkin miesten mielestä, jos kauneus tulee siitä kun nainen alistuu/antautuu sille miehelle noin. Visuaalisesti se on mielestäni lähinnä vähän rivoa, ei mitenkään kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseseksi on kauneinta seksiä.
Varmaan joidenkin miesten mielestä, jos kauneus tulee siitä kun nainen alistuu/antautuu sille miehelle noin. Visuaalisesti se on mielestäni lähinnä vähän rivoa, ei mitenkään kaunista.
Juuri se rivous tekee siitä kaunista. Seksiä mitataan eri mittapuilla kuin taulutaidetta.
Naisen perse kaikkine herkkuineen saa miehen kiihtymään.
Haista sinä kukkahattu pitkä paska.
Jotkut pitävät sitä kuulemma kuitenkin mukavana vaihteluna silloin tällöin?
Eikä ole. Se on tavoite. Sitä on olemassa ammattiauttajia, jotka lehdyköissään opettaa anaalin saloihin iästä riippumatta. Ota intohimoa mukaan elämääsi ja ala porata jokaista vastaantulijaa peräporttiin, niin mekin himoissamme XU:ssa toimitaan, kuten jo varmaan oletit, joka päivä.
M48, guru
M44 kirjoitti:
Suu- ja käsiseksi on ihan yhtä luonnotonta. Samoin ehkäisy ja sperman roiskiminen pillun ulkopuolelle. Seksin tarkoitus on lisääntyä.
Heitin poikani pihalle kun jäi mokoma kiinni sperman levittämisestä talouspaperiin omin käsin! Luonnotonta syntiä!
Vierailija kirjoitti:
Seksi on tekninen suorite lapsen tekoa varten ja täysin ilman nautintotarkoitusta.
Kuka sitä edes tekisi jos siinä ei olisi mitään mikä viehättäisi ja antaisi nautintoa?
Jo antiikin Kreikassa.... ja tänäpäivänä.....
Miksi sen seksin pitäisi olla luonnollista?
Vierailija kirjoitti:
Täällä aktiivisesti peppuseksiä vastustavilla on valtavat pukamat. Ei voi sietää sitä, ettei voi tarjota miehille peppuseksiä.
Lähes kaikki miehet sitä, kuitenkin himoitsee.
Ei pidä paikkansa, että lähes kaikki miehet sitä himoitsee. Mulla on muutama useamman vuoden suhde takana ennen nykyistä avioliittoani. Kukaan näistä miehistä ei ole ehdottanut, pyytänyt tai edes maininnut kiinnostusta peppuseksiin. No yhden kanssa kokeiltiin minun aloitteestani, mutta se jäi siihen. Ei tehnyt minuun (eikä häneenkään)vaikutusta, enkä jäänyt kaipaamaan sitä. Aviomiestäni ei kiinnosta peppuseksi pätkääkään vaikka mielellään minua takaa päin paneekin.
Mitä ihmettä se muiden seksielämä AP:lle kuuluu? Ei minuakaan kyseinen touhu kiinnosta, mutta ihan sama mulle, että mistä joku muu tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään luonnotonta. Kaikki on osa luontoa. Myös ruumiin peräaukko. Ei tarvita edes liukuvoidetta.
-Patologi
Näkeekö sen muuten ruumiinavauksessa jos ihmistä on hoonattu useasti suklaaosastoon?
Täällä aktiivisesti peppuseksiä vastustavilla on valtavat pukamat. Ei voi sietää sitä, ettei voi tarjota miehille peppuseksiä.
Lähes kaikki miehet sitä, kuitenkin himoitsee.