Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä ikävä exää

Vierailija
27.09.2022 |

Hei,

Mut jätettiin noin viikko sitten. Syynä oli, ettei mies kyennyt huolehtimaan parisuhteesta vaikean masennuksensa vuoksi. Miksi helvetissä siis elättelen vielä toivoa siitä, että hän haluaisi vielä palata yhteen? Tää oikeesti masentaa mua niin paljon.. miksi en vaan voi hyväksyä asiaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän voi vielä muuttaa mielensä. Jos on masentunut niin saattaa tunteetkin heitellä. Tai sitten tuo masennus oli vain tekosyy. Luulisi, että masentunut nimenomaan haluaisi, että hänellä olisi läheinen ihmissuhde. 

Vierailija
2/6 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä harrastaa naisten lemppaamista masennuksen varjolla. Käyttää naisia hyväkseen ja sitten haluaa kadota, kun on ottanut oman huvinsa 1-6 kk. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä tosi kovaa

Vierailija
4/6 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ex masentunut mammapalstaileva mammanpoika?

Vierailija
5/6 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän voi vielä muuttaa mielensä. Jos on masentunut niin saattaa tunteetkin heitellä. Tai sitten tuo masennus oli vain tekosyy. Luulisi, että masentunut nimenomaan haluaisi, että hänellä olisi läheinen ihmissuhde. 

Kuulemma ei halua että minä joudun kärsimään tuossa suhteessa, sanoo että ansaitsen paljon parempaa. Sanoi vaan ettei ole kykeneväinen parisuhteeseen. Hyvin monta kertaa suhteemme aikana pläräili pystyykö olemaan suhteessa vai ei. Tämä sai minutkin voimaan huonosti ja suhde oli epävarma. Silti haluaisin vielä palata yhteen ja koettaa selvitä yhdessä.

Ap

Vierailija
6/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma ei halua että minä joudun kärsimään tuossa suhteessa, sanoo että ansaitsen paljon parempaa. Sanoi vaan ettei ole kykeneväinen parisuhteeseen. Hyvin monta kertaa suhteemme aikana pläräili pystyykö olemaan suhteessa vai ei. Tämä sai minutkin voimaan huonosti ja suhde oli epävarma. Silti haluaisin vielä palata yhteen ja koettaa selvitä yhdessä.

Ap

Sama kikka, mitä itse käytän naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan