Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku ohjaaja bongaisi sinut paikallisesta marketista ja pyytäisi elokuvaansa statistiksi, menisitkö?

Vierailija
27.09.2022 |

Olisi kutkuttavaa mutta toistaalta en halua julkkiseksi :P Eli pitäisi kyllä nukkua yön yli...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi palkasta.

Vierailija
2/7 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi palkasta.

Statisteille ei makseta.

En menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statistiksi? No tuskin mua edes tunnistaisi valmiista pätkästä.

Vierailija
4/7 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkääpä lonkalta suomalaisia statisteja jotka ovat nimenomaan statisti-hommien perusteella "tulleet" julkkiksiksi.

Itse siis sanoisin, että mene jos kiinnostaa. Julkkikseksi tulemisen todennäköisyys on aika turvallisen pieni. Kokemus muuten voi olla jopa kiehtova jos elokuvien tekoprosessi kiinnostaa.

Vierailija
5/7 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi nimenomaan statistirooli, menisin jos elokuva tai rooli olisi itselleni mieleinen. Jos ei, niin en menisi.

Ei sellaisesta kukaan muista, vaikka hetkellisesti tunnistaisikin.

Vierailija
6/7 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi palkasta.

Statisteille ei makseta.

En menisi.

Useimmiten statisteille maksetaan jotain kälyisiä 10-20 euron lahjakorttipalkkioita, mutta esim. Helsinki Casting maksaa isompia palkkioita (40-80€) ja catering toimii. Indiet ja kehvelit tarjoaa vain lämmintä kättä eli niihin mennään rakkaudesta lajiin (laji olkoon joko indie-tuotanto tai kehvelit).

Vierailija
7/7 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä on puolisen tusinaa "näkymätöntä henkilöä", joita voi bongata mainoksista ja elokuvista milloin asiakkaina kahvilassa, milloin mielenosoituksessa. Ei heitä kukaan kaupasta ole bongannut, ihan on itse ilmoittautuneet mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi