Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä j*umalaut mä teen tämän päänsäryn kanssa????

Vierailija
31.10.2006 |

Alkaa palaa hihat kun _a i n a_ särkee päätä. Kysymys on oikein kunnon migreenikivusta, joka pistää yrjöttämään ja saa todella pois tolaltaan. Kipu vaihtaa päivän parin välein puolta ja tuntuu phimmin silmän takana ja takaraivolla.

Mitä hittoa mä teen tämän kanssa? Estolääkettä en voi syödä kun olen rv15. Koko alkuraskauden on särkenyt. Verenpaineet ovat olleet ihan ok ja verensokeriakin olen koettanut pitää yllä säännöllisellä syömisellä. Lääkkeeksi olen saanut Panacodia, mutta sekään ei auta paitsi unta vasten otettuna ja silloinkin kipu palaa seuraavana päivänä...

Hartiat voi olla jumissa, voisko johtua siitä???

Jos teillä on hyviä raskaana olevalle sopivia vippaskonsteja hihassa, kuulisin mielelläni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hierojalla ja jumppaa hartioita iteksesi.

Mua auttoi päänsärkyyn, kun sidoin huivin tiukalle päänympärille ja kävin lepäämään pimeään huoneeseen.

Vierailija
2/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja verensokeri tasaisena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se auttoi mulla Mutta valitse luotettava akupuk. antaja. Mistä päin olet?

. Ja hieroja kanssa voi auttaa, kipuhan voi olla osittain migreeniä ja osittain jännityspäänsärkyä (mulla on niin ollut usein)

Mutta hei, voit kyllä periaatteessa syödä estolääkkeeksi beetasalpaajia. Mä söin lähes koko raskauden ajan. Kannattaa pyytää neuvolalääkäriltä naistentautien lääkärin ja neurologin konsultaatiot (mulla puhelimitse konsultoi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän