Mitä mieltä tästä "neuletakista"? mihin yhdistäisit?
https://www.zalando.fi/vila-vichikka-v-neck-neuletakki-black-v1021e1xf-…
Kävisikö illanviettoon?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ANNANPA HYVÄN VINKIN: MIKÄLI MIELIT EDULLISTA VAATETTA, MUTTA ET TAHDO OSTAA TEKOKUITUMUOVISEOSRYTKYJÄ, on puuvilla tietysti aina ykkönen, mutta VISKOOSI on erittäin hyvä kakkonen.
VISKOOSI on selluloosasta (esim. bambu) tehty materiaali eli puuvillan jälkeen heti luonnonmukaisin vaihtoehto. Lisäksi laskeutuu kauniisti ja on ihanan ilmava ja kevyt materiaali. Rakastan viskoosia!
Viskoosia on myös monenlaista. Osa rispaantuu jo ensimmäisellä käyttökerralla saumoista. Saumanvarat kannattaa muutenkin aina tarkistaa - jos niitä ei ole, ei osteta.
Viskoosin tuotanto on sangen haitallinen prosessi ympäristölle, ecovero ehkä vähän vähemmän.
Pikamuotia ei tulisi suosia edes viskoosisena ja caps lockia ei lainkaan.
Juu no varmasti rispaantuu, jos on jotain muoviseospas.kaa viskoosin seassa.
Missäköhän kohdassa suosittelin pikamuotia??????
Oho, menipäs tunteisiin. Ei ole kyse sekoitteita, olen todistanut ihan 100% viskoosin hajoamista aivan vaatteen alkumetreillä.
Edullinen vaate on usein pikamuotia.
Puuvillan viljely kuluttaa vettä.
Mitään ei kannata ostaa, ellei ole pakko. Ja silloin hyvälaatuisena, oli uutta tai käytettyä. Ei se viskoosi autuaaksi tee.
Ja kirppiksillä ei ole edullisia vaatteita?????? Oletpa typerä!!!
Itse en osta kirppikseltä ja suosin puuvillaa ja viskoosia, pidit sinä asiasta tai et. Missään vaiheessa en kannustanut ketään sanallakaan suosimaan pikamuotia. Ne puuvillaiset ja viskoosiset vaatteet ovat yleensä muuten kestäviäkin :)
Ei täältä kannata mitään kysyä kun kaikki on aina niin huonoa ja wää wää.
Minä itse en siis osta kirppikseltä siksi, että olen pöpö- ja ludekammoinen, en halua ostaa vaatteita niin, että joskus ehkä löydän jotain omaan tyyliin sopivaa, tai sitten en, ikinä ei voi tietää mitä kirppikseltä löytyy. En myöskään voi sietää valmiiksi nuhjuisia vaatteita. Haluan, että uudesta vaatteesta näkyy kauas, että se on uusi. No miten se näkyy? Mahdollinen printti on virheetön, vaate ei ole nukkaantunut eikä haalistunut. Uuden vaatteen huomaa kauas.
Kun ostan kaupasta, menen suoraan kategoriaan, josta tarvitsen jotain, ja sitten selailen mieluisia ja yleensä aina on omaa kokoa valikoimissa. Kaupassa ei tarvitse tyytyä siihen mitä siellä sattuu olemaan ehkä mahdollisesti.
Nykyään ostan lähes kaiken netistä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia kommentteja osalla..
Ei tietenkään ole tarkoitettu niin, että alla ei olisi tyyliin kuin rintsikat, kyllä ihan ajattelin, että jokin hihaton tai hyvin lyhythihainen sileäpintainen ja yksivärinen pusero olisi passeli.
Tai jonkin mekon kanssa, mutta simppelin sellaisen, jotta tuo pitsimäisyys ja läpinäkyvyys olisi "se juttu".
Materiaalina tuntuu ihan kivalta.No, en sitten tiedä, ehkäpä palautan sen kuitenkin🤔.
Ap
Ei kannata välittää tuosta räksyttämisestä. Puolet luuli että haluat ostaa heidän vaatemakunsa mukaisia vaatteita, loput luulivat sinun pyytäneen materiaalikonsultaatiota. Palstan virallinen totuus muuten on että vain Luonnonkuitu sallitaan.
Laita joku paitapusero sen kanssa tai hihaton toppi. Kunhan on tarpeeksi vaalea tai kirkkaan värinen että mustan takin kuvio erottuu.
Aivan hirveä rätti, materiaali on muovia, mieti siitä, onko hyvä. Talvella saakelin sähköinen kun on kuiva ilma ja pidät vuorillista takkia päällä, niin sähköistyy entisestään. Jäätävän ruma rytky.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä rätti, materiaali on muovia, mieti siitä, onko hyvä. Talvella saakelin sähköinen kun on kuiva ilma ja pidät vuorillista takkia päällä, niin sähköistyy entisestään. Jäätävän ruma rytky.
Siitä tietää että ollaan mummopalstalla, kun kommentoijat tulevat vain vahtimaan että kukaan ei osta tekokuitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia kommentteja osalla..
Ei tietenkään ole tarkoitettu niin, että alla ei olisi tyyliin kuin rintsikat, kyllä ihan ajattelin, että jokin hihaton tai hyvin lyhythihainen sileäpintainen ja yksivärinen pusero olisi passeli.
Tai jonkin mekon kanssa, mutta simppelin sellaisen, jotta tuo pitsimäisyys ja läpinäkyvyys olisi "se juttu".
Materiaalina tuntuu ihan kivalta.No, en sitten tiedä, ehkäpä palautan sen kuitenkin🤔.
Ap
Ei kannata välittää tuosta räksyttämisestä. Puolet luuli että haluat ostaa heidän vaatemakunsa mukaisia vaatteita, loput luulivat sinun pyytäneen materiaalikonsultaatiota. Palstan virallinen totuus muuten on että vain Luonnonkuitu sallitaan.
Laita joku paitapusero sen kanssa tai hihaton toppi. Kunhan on tarpeeksi vaalea tai kirkkaan värinen että mustan takin kuvio erottuu.
Ai sekö on räksytystä jos sanoo mielipiteensä, ja kertoo, että materiaali in se vihonviimeinen öljystä tehty muovi. Roskiin tuo kannattaa yhdistää, ei mihinkään muuhun.
Joo, on.
Jos itse pidät tuosta paidasta eikä materiaali ja sen mahdollinen sähköistyminen haittaa niin eihän sitä kannata palauttaa jos sinulla on käyttöä tuolle. Itse pukisin alle hihattoman tumman topin tai mekon. Sinänsä pidän pitsineuloksesta. Pitsijakku sopii hyvin just illanviettoon kun tarvitsee vähän arkista parempaa asua.
Minusta kivannäköinen vaate. Pitsit yleensä on jotain tekokuitua. Polyamidista tehdään alusvaatteitakin ja uimapukuja, joten ei se nyt ihan kamala materiaali ole.
Vierailija kirjoitti:
Materiaali on huonoa eikä musta ole mun väri, mutta laittaisin tuon jonkun värikkään kauluspaidan alle ja alaosaksi hameen. Mulla oli vähän tuon tyylinen puuvillaneule vaaleanpunaisena ja sitä käytin kesämekkojen päällä.
Jeps, avainsanat vähän tuon tyylinen ja puuvillainen. Pellavakin olisi hyvä.
Huono materiaali, huono leikkaus ja materiaali eli ei parhaalla tahdollakaan ole hieno, juhlava, tyylikäs eikä mukava.
Halpa, enkä tarkoita hintaa. Tyylitön, istuu huonosti mallinkin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan näkyy ja tuulee läpi.
Norjalainen villapaita on parempi.
Jes. Toi kelpaisi kiitoksen kera, ylpeydellä kantaisin. Laatua. Tuntekaa arvonne, tunnistakaa aito, älkää tyytykö huonoon. Pätee moneen muuhunkin juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä kannata mitään kysyä kun kaikki on aina niin huonoa ja wää wää.
Ei kannata, koska tulee rehellinen vastaus. Polyamidi on muovia, muovi on huono.
Musta hiaton toppi alle, muutoin on halvan ja mauttoman näköinen. Ei noin, että rintsikat pohottaa neuleen alta. Tuohon sopii hippihame, sellainen pitkä jossa eri elementtejä runsaasti. . Ehkä musta. Vaatii ehdottomasti värikkäät ja näyttävät hippikorut :)
Aika kesäinen. Toimisi hyvin topin ja shortsien kanssa. Varsinkin valkoisena.
Hihoissa on muuten "kiristykset" jotka antaa sen hihan laskeutua ihan nätisti, ei siis pussimaisuutta tai ainakaan trumpettimaisuutta tms havaittavissa.
Ap