Onko kukaan katunut myöhemmin sitä, että erosi miehestään?
Eli että esim. uusi mies ei ollutkaan yhtä hyvä/parempi tms.
Kommentit (6)
tta tätä ihmistä en sillä tavalla kaipaa...minusta tuntuu, että hän kaipaa minua tai ainakin ehdottelee (hyi) kaikenlaista, vaikka on uusi tyttöystävä ja kaikkea...
nuoruuden poikaystävälleni. Sen kanssa olisin halunnut perustaa perheen jne. vaikka ei nykyisessäkään sinänsä vikaa ole.
Mieheni halusi eron, ei ollut kuulemma koko 12 vuotisen liiton aikana minua rakastanut...
Totta tai ei. Kaipaan kovasti avioliittoamme ja olen todella katunut kaikkia tekemiäni typeryyksiä ja sitä, etten satsannut tarpeeksi ja pidin häntä liian itsestäänselvänä.
En tiedä, onko hän uuden vaimonsa kanssa onnellinen.
Itse olen saanut kokea uusissa suhteissa, etten todellakaan arvostanut tarpeeksi.
En ole katunut eroa minuuttiakaan.
Uusi mies on upea mies, mutta niin oli exäkin ensimmäiset 8 vuotta, vasta kaksi viimeistä vuotta oli sitten jotain ihan aivan toista. Välillä mietin, että miten uusi mies pystyy täyttämään exän saappaat isän roolissa, mutta on kyllä täysin täyttänyt todella isot saappaat.
Vierailija:
Mieheni halusi eron, ei ollut kuulemma koko 12 vuotisen liiton aikana minua rakastanut...
Totta tai ei. Kaipaan kovasti avioliittoamme ja olen todella katunut kaikkia tekemiäni typeryyksiä ja sitä, etten satsannut tarpeeksi ja pidin häntä liian itsestäänselvänä.
En tiedä, onko hän uuden vaimonsa kanssa onnellinen.
Itse olen saanut kokea uusissa suhteissa, etten todellakaan arvostanut tarpeeksi.
Ainakin tuo, ettei (muka) ole rakastanut koko pitkän avioliiton aikana.
Ja tämän suhteen myötä olen vasta alkanut todella ymmärtämään kuinka pöllö ex oli.