Miksi päivää ennen menkkoja on niin kylmä?
Muilla sama? Töissä hytisin ku haavanlehti vaikka söin runsaan lounaanki 🤔 nyt makaan viltin alla villasukat jalassa :( oon ihan jäässä!!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Veri lähtee aivoista. Kestää koko menkkojen ajan. Kusi usein valtaa tilaa. T. M23
Hieno tietopläjäys naisen anatomiaa (ja mitään muutakaan) tietämättömältä inseliltä. Se on naisten vika, nih. Kaikki.
Miks menkkoja ennen alkaa PMS ja kestää menkkojen loppuun?
Tekee mieli raivota ja huutaa, ei jaksa ketään, väsyttää niin paljon, ettei meinaa pysyä hereillä, tekee mieli suklaata, masentaa, kaikki tuntui turhalta ja tekee mieli jättää koko elämä?
Ja kuin taikaiskusta kaikki on taas hyvin, kun ne pirulaiset loppuu.
Mä vihaan näitä!!!!!!
Mulla taas on päivä tai kaksi ennen menkkoja älytön hiki ja se tasoittuu nopeasti kun alkavat. Tietääpä että täytyy varautua.
Vierailija kirjoitti:
Miks menkkoja ennen alkaa PMS ja kestää menkkojen loppuun?
Tekee mieli raivota ja huutaa, ei jaksa ketään, väsyttää niin paljon, ettei meinaa pysyä hereillä, tekee mieli suklaata, masentaa, kaikki tuntui turhalta ja tekee mieli jättää koko elämä?
Ja kuin taikaiskusta kaikki on taas hyvin, kun ne pirulaiset loppuu.Mä vihaan näitä!!!!!!
Odotahan kun kuumat aallot alkaa ja kestää yli 5 vuotta.
No ainakin kun estrogeenitaso on kovin matalalla niin lämmönsäätely prakaa, ehkä johtuu siitä
Eikös kuukautiskierto tee muutoksia ruumiinlämpöön? Ennen kuin oli ovulaatiotestejä, mittailtiin lämpöjä? Muistanko oikein? Olisko sitten ruumiinlämpö helposti hieman koholla, kun menkat alkaa?