Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka pettyvät tiramisuun kerta toisensa jälkeen?

Vierailija
27.09.2022 |

Senhän kuuluisi olla niin herkullista. Sitten ostan, taas - ja petyn, taas.

Entä te?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että ostat samaa merkkiä kerta toisensa jälkeen :-D

22/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupasta saatava (tai ainakin pari vuotta sitten sai) tiramisu-jäätelö on hyvää. Kahvi maistuu siinä voimakkaasti. Tykkään niistä pehmenneistä keksinpaloista.

En ole koskaan varsinaista tiramisua maistanut. Pitäisi tehdä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ostan harvoin, ettei tule addiktoitua.

Vierailija
24/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko väsymyksestä mutta lukihäiriö iskee nyt lujaa. Luin tuon transmisuksi ;)

Vierailija
25/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla tasan sama kuin mitä sinä ap sanot!

Tiramisulla on niin suuri maine, legendaarinen maine, se on se "suuri kuuluisa tiramisu". Joten niin minä sitten jossain himskatin mielenheikkoudessani lankean ostamaan tiramisua useamman kerran. Ja aina joudun huomaamaan ettei se ole oikein yhtään mitään. Eli aina petyn, aina tulen siihen tulokseen ettei olisi kannattanut ostaa, vaan olisi kannattanut ostaa melkein mitävain muuta.

Ehkä koko Italia on sama juttu. Tai ainakin Italian legendaariset ruoat. Tiramisu, pizza, pasta,... äh! No ei. Kertaakaan koskaan missään en ole niistä tykännyt. Voihan niitä syödä, mikäs siinä, onhan ne jotain ruokaa kuitenkin. Mutta eivät ne ole minkäänlaisen "maineen" arvoisia.

t. Heikkomielinen ihminen, en varmaan koskaan opi!

Vierailija
26/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain elämäni parasta tiramisua Italiassa. Se ei toki ole outoa, mutta kun se oli kiinalainen ravintola!

Hauska juttu! Mulle kävi sama jossain itäsuomalaisessa sushibuffetravintolassa. Sushi oli keskinkertaista mutta pienet tiramisuannokset taivaallisia.

Vierailija
27/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran maistoin enkä ole tehnyt toista kertaa samaa virhettä.

Vierailija
28/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko väsymyksestä mutta lukihäiriö iskee nyt lujaa. Luin tuon transmisuksi ;)

Toivon että ihmiset jotka menevät ostamaan itselleen transmisua eivät siihen pety, toivon että he tietävät mitä tekevät.

Toivon ettei kukaan erehdyksessä osta transmisua. Mutta tiramisua saatetaan erehdyksessä ostaa.

Onneksi kuitenkin tiramisun erehdyksessä ostamisen aiheuttamat pahat seuraukset ovat melko pieniä. Transmisun erehdyksessä ostamisen aiheuttamat pahat seuraukset saattaisivat olla huomattavasti suurempia.

t. Kumpi meistä on viisastelija? Sinä vai minä?

Vierailija
29/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikeaa löytää uskollista transmisua tänä pänä🤔

M49

Vierailija
30/30 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että ihmiset jotka menevät ostamaan itselleen transmisua eivät siihen pety, toivon että he tietävät mitä tekevät.

Toivon ettei kukaan erehdyksessä osta transmisua. Mutta tiramisua saatetaan erehdyksessä ostaa.

Onneksi kuitenkin tiramisun erehdyksessä ostamisen aiheuttamat pahat seuraukset ovat melko pieniä. Transmisun erehdyksessä ostamisen aiheuttamat pahat seuraukset saattaisivat olla huomattavasti suurempia.

t. Kumpi meistä on viisastelija? Sinä vai minä?

Olen eri, ja sinä olet kyllä vähän transfobinen.

Jokainen tyylillään, mutta minä olen nauttinut eräästäkin transmisusta enemmän kuin yhdestäkään tiramisusta koskaan. Jätän ne ilomielin muille.