Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemuksia..

31.10.2006 |

Heissan!

Aika uutena täällä pyörin ja kokemuksia kaipailisin semmoisesta kuin kohdunkaulan heikkous tai hyytymistekijä..?

En siis ole raskaana mutta toiveissa olisi oma pieni nyytti. Taustaa voisin sen verran kertoa itsestäni että noin kuukausi sitten synnytin pienen tytön rv23, tämä oli jo toinen kerta kun jouduin tämmöisen käymään läpi..Vuonna 2001 synnytin pojan ja vasta nyt ovat lääkärit ruvenneet tutkimaan asiaa.

Minulla epäillään tuota kohdunkaulaa tai sitä hyytymistekijää. Josko jollakin teistä tulevista äideistä olisi kokemusta..?

Olen kuullut että jos kohdunkaula on liian heikko niin sinne laitetaan jonkunlainen lanka ja että jos minusta löytyy tuo hyytymistekijä ni sit pitää piikittää..

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunkaulan heikkoudesta en osaa sanoa mitään, mutta itse kävin testeissä hyytymistekijä-juttujen takia alkuraskaudessa.

Tämä siksi että siskoni esikoinen menehtyi kohtuun juuri ennen käynnistystä ja häneltä löytyi häikkää hyytymistekijöistä, ja epäilys oli että napanuorassa oli hyytymä joka esti vauvan hapen saannin.

Multa ei tätä häiriötä (tai miksi sitä kutsutaankin) löytynyt, testinä oli jokin S-proteiini ja antigoagulantti (tms, en muista tarkalleen) jotka verestä testattiin (SPR;n veritestejä ovat, eli perusterveydenhuollossa ei kai noita tehdä, ei ainakaan täällä).

Siskoni söi toisen raskauden ajan aspiriinia pieninä annoksia päivittäin, ja oli erityistarkkailussa..ja viime helmikuussa syntyi kummityttöni :)

En tiedä oliko tästä nyt mitään apua mutta kuitenkin..

Tappert ja Puksu 21+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla