Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen uusi suhde. En osaa tätä yhtään

Vierailija
27.09.2022 |

Erottiin 20 vuoden liitosta viime keväänä ja nyt olen tapaillut pari kk uutta tuttavuutta. En osaa olla yhtään oma itseni ja tuntuu, että pitää vetää jotain hiton teatteria kokoajan. Haluan nähdä häntä ja kun nähdään, niin olo on vaivautunut. Hän saa minut tuntemaan epävarmuutta itsestäni ja jotenkin olen vaisu. On kyllä kivaakin ja toinen on sanonut, että viihtyy seurassani. Seksi on lähinnä kiusallista, mutta ajan kanssa varmaan luottamus kasvaa ja uskallan lähteä rohkeammin mukaan. Onko uuden kanssa tapailu tosiaankin näin hankalaa, vai onkohan mulla vielä jotain ajatustyötä kesken eron suhteen? Tai sit oon vaan tullut vanhaksi...45v

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ainutlaatuinen tilanne vastauksista päätellen

Vierailija
2/8 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole oikea sinulle. Sitten kun löydät oikean, kaikkin on helppoa ja mukavaa. Mihin sulla on kiire?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies viihtyy kanssasi kun antaudut seksille. Sulje haarat testiksi kuukaudeksi. Ei varmasti viihdy enää kanssasi.

Vierailija
4/8 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koet että joudut vetämään teatteria etkä pysty olemaan oma itsesi, olet vaivautunut hänen seurassaan, koet olosi epävarmaksi ja vaisuksi ja seksi on kiusallista.

Miksi ihmeessä haluat nähdä häntä? Oletko masokisti?

Vierailija
5/8 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ettei teillä ole kemiaa ettekä sovi yhteen. Mä tapasin mieheni samassa iässä kuin sinä ja oli kyllä heti ensi tapaamisesta kova seksuaalinen vetovoima, ei todellakaan mitään kiusaantumista. Vähän alkoholia taidettiin kyllä ensitapaamisella voiteluaineeksi ottaa, mikä toki helpotti eesim. omia epävarmuuksiani raskausarpisesta, riippurintaisesta kehostani ja sittenhän seuraavalla kerralla hän oli sen jo nähnyt ja tahtoi silti joten mitäpä sitä enää ujostelemaan.

Mutta koko ajan on ollut sellainen tunne että toisen kanssa on mukava olla, haluaa olla paljon lähellä, pussailla jne. Ei nyt niin kaikennielevää kuin teininä toki, että muu maailma unohtuisi, mutta en kyllä olisi varmaan ollenkaan jatkanut suhdetta jos alussa jo olisi lähinnä kiusaantunut meininki.

Vierailija
6/8 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä valmis tai ei ole oikea sinulle. Voi kestää muutaman vuodenkin, ennenkuin sujuu oikeasti luonnikkaasti. Minulla oli jopa hajumuisti miehestäni (jonka kanssa en kuitenkaan olisi voinut jatkaa), joten uusi miesystävä tuntui pitkään väärältä, vaikka tykkäsinkin hänestä.

Vierailija
7/8 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama miesystäväni kanssa. Meillä on mukavaa, mutta palvon maata hänen jalkojensa alla ja tuntuu siltä, että pitää esittää, en kyllä ymmärrä, että miksi. Mullakin pitkä avioliitto takana. Ehkä odotan sitä samaa välittömyyttä kuin exän kanssa, minkä muodostuminen vei tietysti vuosia.

Vierailija
8/8 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan kuulosta siltä, että mies olisi ap:lle oikea. Ei suhteessa pitäisi joutua esittämään mitään. Tai yhdessäolon ei pitäisi olla vaivaannuttavaa.

Mulla lähes sama tilanne, erosin yli 20 v suhteesta. Melkein vuosi eroilmoitusesta meni, ennen kuin koin olevani valmis tapailemaan ketään. Tuossa vaiheessa avioerokin oli jo lopullinen, ollut jo jonkin aikaa. Ensimmäisestä tapaamisesta lähtien on ollut luonteva olo miehen kanssa. Vaikka ei tapaillakaan usein erinäisistä syistä, ollaan kohta vuosi pidetty yhteyttä. Missään vaiheessa en ole joutunut mitään esittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi