Miten suhtautuisit ihmiseen, jonka tietäisit olevan ihastunut puolisoosi
ja jonka kanssa joutuisit olemaan tekemisissä silloin tällöin? Tämä ihminen on tehnyt miehelleni ihan suoria ehdotuksia tapaamisesta ja kertonut tunteistaan, mutta mies on ilmaissut että ei ole kiinnostunut.
Kommentit (56)
Meillä naapuruston nainen tervehtii naama peruslukemilla, jos ajan autolla heidän kotinsa ohi yksin.
Mutta jos mieheni on samassa autossa, ulottuu naisen hymy korviin asti.
Koen tilanteen hämmentäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se auttaisi varmasti itseäni arvostamaan miestäni enemmän, näkemään hänen viehätysvoimansa vielä paremmin yli 20 yhteisen vuoden jälkeenkin. Mutta sitä naista en voisi sietää silmissäni. Ei ole millään tavalla oikein ehdotella mitään varatulle ja yrittää rikkoa toisten suhdetta/perhettä.
Saahan työntekijällekin esittää työtarjouksen kilpailevasta firmasta.
On työhönsä tai parisuhteeseensa tyytyväisen ihmisen vastuulla sanoa: "Ei kiitos."
Montako kertaa se ei kiitos pitää sanoa, että menee kaikkein vajaimmillekin jakeluun? Eräs nainen on useaan kertaan lähettänyt miehelleni vonkausviestejä ja pyytelee treffeille. Ja kyllä, mieheni näyttää nämä viestit minulle ihan itse. En vakoile hänen puhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan riippuisi henkilöstä. En arvostaisi, mutta tuskin antaisin näkyä kanssakäymisessä. Ehkä olisin piruuttani aivan erityisen mukava, kääntäisin veistä haavassa sillä tavalla. Pelkkä ihastuminen ei aiheuttaisi pirullisuutta, enkä ajattelisi muuta kuin että ihmisellä on käynyt huono tuuri ja olisin varmaan myötätuntoinen. Treffipyynnöt kyllä laskisi osakkeita silmissäni. En viittailisi mitenkään puolisooni ja mitä kivaa ollaan taas tekemässä, vaan tosiaan olisin niin ärsyttävän mukava ihminen, että hän kokisi alemmuutta jo siitä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä suhtautuu asiaan joko välinpitämättömästi tai säälien. Haluaisin sanoa samaa, mutta ollaan nyt rehellisiä: haluaisin todennäköisesti repiä sitä akkaa hiuksista.
Nyt oli käsittääkseni puhe tilanteesta, jossa mies ei ole siitä akasta kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Säälivästi ja hieman naureskellen. Olisi aika noloa jollekin tulla esittämään miehelleni mitään ehdotuksia tietäen, että olemme olleet yhdessä kauan ja lapsemmekin ovat jo aikuisia. Mieheni ei myöskään varmasti olisi ollut häntä kohtaan kuin normaalin ystävällinen, joten tuollainen lapsekas ihastuminen olisi noloa kaikille.
Mieheni on ihana, mukava ja kivan näköinen, mutta me olemmemieheni kanssa olleet parhaita ystäviä jo 25 vuotta ja luultavasti olemme tästä eteenpäinkin.
Ei se ole niin tossun alla kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälivästi ja hieman naureskellen. Olisi aika noloa jollekin tulla esittämään miehelleni mitään ehdotuksia tietäen, että olemme olleet yhdessä kauan ja lapsemmekin ovat jo aikuisia. Mieheni ei myöskään varmasti olisi ollut häntä kohtaan kuin normaalin ystävällinen, joten tuollainen lapsekas ihastuminen olisi noloa kaikille.
Mieheni on ihana, mukava ja kivan näköinen, mutta me olemmemieheni kanssa olleet parhaita ystäviä jo 25 vuotta ja luultavasti olemme tästä eteenpäinkin.
Ei se ole niin tossun alla kuin kuvittelet.
onpa eräällä paha mieli, kun pitää yrittää netissä horjuttaa tuntemattomien suhteita..
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä yrittäjiä vuosien varrella ollut useitakin.
Siinä tapauksessa luulisi, että voisit vastata myös siihen, mitä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että usein varsinkin naiset kuvittelevat muiden naisten olevan jatkuvasti ihastuneita omaan puolisoonsa. Jos oma puoliso ei näytä miesmallilta, niin todennäköisesti kukaan muu nainen ei ole mieheen ihastunut.
Ei mun mieheni miesmallilta näytä, mutta on ehkä joskus näyttänyt :) ja monet nuorempana hänet tunteneet on koittaneet vikitellä, kun on jossain törmätty. En ole mustasukkaista tyyppiä, joten ei hetkauta, joskus on vähän hymyilyttänyt. Lähinnä mukavaa, kun on sellainen mies, joka kelpaisi muillekin.
Kyseisen ihmisen kannalta olisi parempi, jos hän ei olisi samassa maailmankaikkeudessa kanssani. Ihan oman itsensä takia.
M32 kirjoitti:
Onpas täällä itsevarmoja naisia olevinaa, todellisuudessahan te järjestäisitte niin ettei tämä ihastunut nainen ja miehenne koskaan enää tapaisi.
Miten ihmeessä sen järjestäisi? Soittamalla miehen pomolle ja sanoa että otappa ja irtisano se Annikki sieltä työpaikalta kun se vokottelee mun ukkoa? Vai uhata miestä aseella että sanoo itte ittensä irti eikä ikinä enää mee kuutta kilometriä lähemmäs työpaikkaansa?
Luulisin, että suurin osa tällaisista ihastumisista jää pimentoon kaikille muille paitsi ihastujalle...
Itse olen ihastunut varattuun, eikä asiasta tule tietämään yksikään sielu, kohde ja hänen kumppaninsa mukaan lukien. Paitsi tietenkin, jos eroavat omista syistään.
Ellen sitten jotenkin loista sitä tunnetta ulospäin, vaikka yritän olla ihan normaalisti. Tietääkseni en loista.
Sellaiselle ihmiselle voisin kertoa, joka ei tunne pariskuntaa mitään kautta, eli kohde jäisi anonyymiksi.
naisystävälläni on erikoinen suhde veljeensä enkä itse asiassa osaa suhtautua siihen oikein mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Meillä naapuruston nainen tervehtii naama peruslukemilla, jos ajan autolla heidän kotinsa ohi yksin.
Mutta jos mieheni on samassa autossa, ulottuu naisen hymy korviin asti.
Koen tilanteen hämmentäväksi.
Mitenhän mahtaa käyttäytyä, kun miehesi ajaa ohi yksin ?
Jos nyt ohi ajaakaan. Taitaa pysähtyä päiväpanolle.
Siinä ei sun "hämmentymisille" anneta mitään arvoa.
Riippuisi varmasti hyvin paljon siitä miten kyseinen ihminen minuun suhtautuisi.
Mun paras ystävä, siis vuosikymmeniä sellainen ihminen, johon todella, todella luotin ja jolle kerroin kaikki suurimmatkin salaisuudet koskien avioliittoani, alkoi itse ottaa yhteyttä mun mieheen.
Eri paikkakunnalta jne, ei ollut koskaan tavannut eikä ollut ollut missään tekemisissä kanssaan. Aivan ventovieras siis miehelleni.
Nyt ovat yhdessä ja juonivat kaikkea ikävää minulle. Eniten ihmetyttää, kuinka voi minut näin pettää, kun on syvästi uskossa. Sellainen kielillä puhuva hihhulivanhapiika.
Eli älkää aina uskoko, että on viatonta ja ettei teidän miehiänne kukaan voisi viedä. Maailma on paha ja toiset naiset kavalia.
Kaikki täällä suhtautuu asiaan joko välinpitämättömästi tai säälien. Haluaisin sanoa samaa, mutta ollaan nyt rehellisiä: haluaisin todennäköisesti repiä sitä akkaa hiuksista.