Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljunga Scootereista

31.10.2006 |

Hei,

minkälaisia kokemuksia Scootereista? Olisiko hyvä vaihtoehto yhdistelmävaunujen jälkeen 2 1/2 -vuotiaalle?

Vai tarvitaanko rattaita kohta ollenkaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis ostamassa Scootereita, mutta Teutonian Timmyja kokeiltuani mieli muuttui. Timmyt ovat paljon kätevämmät ja painavat vähemmän. Scooterit olivat esimerkiksi paljon raskaammat kääntää - en tiedä, johtuiko se sitten niiden leveistä renkaista vai mistä (Timmyissä aika kapeat ilmakennorenkaat). Jonkin aikaa minulla oli myös Brion Flex-rattaat, mutta nekin olivat tosi kömpelöt Timmyihin verrattuna.

Vierailija
2/2 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä vajaa kaksvuotias neiti vielä välillä nukkuu päikkäreitä tavallisissa kärryissä, mutta muuten työntelen scoottereilla. Riippuu ihan missä yleensä käytät kärryjä, että millaset tarvit...jos kaupungissa ja kaupoissa pääasiassa, niin varmaan keveimmälläkin pärjää, mutta jos pyöräteillä tms. missä saattaa olla loskaa tai muuten epätasaisempaa, niin scootterit silloin hyvät. Ovat vähän painavammat(eivät kyllä minusta paina paljon), jotta eivät lähde liirailemaan siinä loskan päällä. niin, ja hyvä niissä scoottereissa on nukkuakin, kun selkänoja taittuu sopivasti. Sit kuitenkin menevät pienempään tilaan kuin normaalit kärryt...että mahtuu peräkonttiin muutakin. Hirveästihän niitä kärryjä ei välttämättä tarvi...varsinkin jos on itse töissä päivät, mutta jos olet kotosalla hoitamassa lasta, niin sittenhän varmaan tulee enmmän liikuttua ja kärryt sillon kätevät:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla