Anopin mielenkiintoinen käytös
Miten suhtautuisitte itse anoppiini?
Miehellä teini-ikäinen lapsi ja ovat eronneet lapsen ollessa noin 2 -vuotias. Olen seurustellut mieheni kanssa 5 vuotta ja olemme naimisissa. Anoppi on 80+. Hänellä on edelleen olohuoneessa kuvia miehestä ja miehen ex-naisesta, hän kutsuu ihmisiä teatteriin ja kutsuu sinne miehen ja ex-vaimon (ei minua),tavatessamme ikään kuin vahingossa puhuu ja mainitsee miehen ex-naisen käyneen jne. Hän ei siis vaikuta hyväksyvän minua. Alussa pidin tätä normaalina, mutta nyt se on alkanut vähän ihmetyttämään, koska olemme kuitenkin olleet vuosia jo yhdessä.
Kommentit (4)
Juu, ei se tässä ongelma yksinään olekaan, mutta mielestäni toki merkki jostain, kun yhdistelee laajempia palasia toisiinsa. Ap
Persoonallisuushöiriöhän tuolla on. Normi mummi olisi hiljaa.
Esim.kun olimme muuttamassa yhteen ja mies kertoi asiasta äidilleen, niin anopin vastaus oli alkaa suureen ääneen kehumaan miehen silloista asuinpaikkaa (eri kaupunginosa, sama kaupunki). Mielestäni sekin oli jokseenkin tökeröä. Ap
Jos isä ja äiti eroaa:Anopit,papat, kuin suku eivät eroa, eivätkä lapsi tai lapset.Ihan oikein anoppisi toimii ja ihan oikein lapsen ,lapsien takia fotot esillä!