Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö te hajusteellisten pesuaineiden + huuhteluaineiden lotraajat enää huomaa, miten pahalta haisette?

Vierailija
26.09.2022 |

Olen miettinyt kuinka hemmetisti sitä täytyy ylipäätään työntää pesukoneeseen niin, että ihmisen haisee metrien päälle kemikaalilta. (kaikki ei todellakaan, joillakin tosi mieto haju kun oikein läheltä haistaa eli ilmeisesti pieni loraus on riittänyt) :D Jos haluatte jonkun kivan hajun ehdottomasti, niin eikö omaperäisemmän ja paremman tuoksun saisi vaikka PIEnellä määrällä hajuvettä vaikka? Vielä järkyttävämpi on tosin ihminen, joka haisee näiden sekoitukselta.

Käryävä vuoroviikkolapsi kun tulee meille, niin pakko pistää aina pesuun vaatteet, vaikka ei siltä käryltä yhdellä pesulla lähde kuin pahin kärki. :D Ettekö tosiaan huomaa tätä yhtään, vai vieläkö joku tosiaan haluaa haista halvalta kitkerältä saippualta metrien päähän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haistan hajusteettomien pesuaineen käyttäjät. Heidän vaatteensa haisevat pahalle. Onkohan käytetyn hajusteettoman pesuaineen merkillä väliä?

Vierailija
2/7 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haistan hajusteettomien pesuaineen käyttäjät. Heidän vaatteensa haisevat pahalle. Onkohan käytetyn hajusteettoman pesuaineen merkillä väliä?

Ei tarvi käyttää ollenkaan,  niin vaatteet ei haise yhtään miltään. Jos jonkun hajun haluaa, niin voi laittaa pienen sihauksen laadukasta hajuvettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. etenkin tummat vaatteet jotka pesty hajusteettomilla pesuaineilla

Vierailija
4/7 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri saanut suuhuni suklaapalan, kun ohitseni käveli "torakanmyrkylle" haiseva (ja torakan oloinen...) henkilö. S**t*nan TORAKAT.

Voisiko joku vaatia näiden desinfiointia??

Vierailija
5/7 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torakat eivät kuulemma tuhoutuisi ydinsodassa. Mutta se kai riippuu torakan laadusta.

Vierailija
6/7 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko maailma voi pyöriä teidän yliherkkien  mukaan.  Muissa maissa käytetään paljon enemmän hajusteita ja se on ihan kiva.

Vierailija
7/7 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ette huomaa kun haisette vaatteinenne uhmehtuneelle. Pesuaineet ei kyllä haise jossei iholle tule.