Kotisiivoojat hoi
Onko teille koskaan käynyt niin, että menette siivoamaan jollekin tutulle? Siis esim naapurille, sukulaiselle, vanhalle työkaverille tai pomolle?
Koetteko sen kiusallisena?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn nyt vähän aiheesta sivuten, mutta millaista työtä tuo on? Olen just harkinnut että hakisin yhtä avointa paikkaa kyseiseen hommaan
Minä olen kuullut huonoa ja hyvää.
Kuulema jotkut asiakkaat vaatii hirveesti ja seuraa perässä siivotaanko kunnolla. Teetetään ja hyppyytetään kun orjalla.
Vanhuksilla on usein isoja painavia mattoja, mitkä pitää viedä ulos. Jälkeenpäin ei olla koskaan tyytyväisiä ja valitetaan pomolle. Vaikka kuinka hyvin oltaisiin siivottu.
Myös on kuullu tarinaa, että ihania ihmisiä on asiakkaina myös ja tarjotaan kahvia tai pullaa ja kehutaan.
Riippuu varmasti firmasta. Monesti jos Mollin sivuilla on jatkuvasti paikka avoinna kysesessä firmassa, se harvoin on positiivinen merkki yrityksestä.
Ainiin ja sitäkin olen kuullut, että ruokkista ei ole, eikä niitä leipiä edes kerkeisiä syödä kun ikataulut kusee aina. Rättien pesuun vieminen ei ole työaikaa, eikä siltä ajalta makseta palkkaa...
Näin olen kuullut, voi olla valettakin
Kysyn nyt vähän aiheesta sivuten, mutta millaista työtä tuo on? Olen just harkinnut että hakisin yhtä avointa paikkaa kyseiseen hommaan