Sain ejakulaation eturauhasta hyväilemällä
Pitkästä aikaa tyydytin itseäni eturauhasesta. Minulla on sillainen kapea dildo, joka sopii takapuoleen.
Lihasten supistelun ja orgastisen tunteen olen saanut sillä tavalla usein ja helposti mutta en ollut koskaan vielä ejakuloinut koskematta penikseen.
Tällä kertaa kuitenkin tuli pusertava tunne takapuoleen. Rehellisesti mietin, onko tulossa paskat, mutta annoin kehon tehdä sen puristusliikkeen, tulikin nesteet peniksen päästä. Olin kuvitellut että laukeaminen eturauhasta hyväilemällä aiheuttaisi ihan normaalin siemensyöksyn, mutta tulikin nestemäisempää vaaleaa nestettä, ilmeisesti eturauhasen tuotetta ilman siittiöitä. Ejakulaatio ei oikeastaan tuntunut miltään. Se supistelu ja orgasmi tuli selkeästi eri hetkellä jo aiemmin.
Halusin jakaa kokemuksen, kun olen vuosia ihmetellyt kuinka eturauhasen kautta voi saada ejakulaation. On siis mahdollista, vaikka vähän petyin siihen ettei se liittynytkään jättiorgasmiin.
Kommentit (2)
joskus nuoren kun mittasin kuinka pitkälle runkkaa mällit niin testissä käytin normi kontallaan runkkausta ja siitä mitta pitkällekö mälli lensi ja sit hetken päästä kynttilä avusteisesti perseestä vauhtia ja kuinka ollakkaan mälli lensi jonkun 50 cm pidemmälle ja kiva efekti vielä päälle
Eiköhän se jättiorgasmi tule, kun jatkat harjoittelua :)