Muutuin iltavirkusta aamuvirkuksi lasten synnyttyä, mutta mies ei
Mikä on tietysti hyvä asia, mutta kun mies ei muuttunut ja se ärsyttää. Minä saan hoitaa kaikki aamut. Pienen tappelun kautta sain sovittua, että lauantai on mun vuoro levätä pidempään. Käytännössä mies herää lasten kanssa klo 7 ja herättää minut klo 9 ja painuu itse takaisin nukkumaan 11-12 asti. Eikä mitään aamutoimia tehty. Perheen erirytmisyys harmittaa tosi paljon. Miten ratkaisisitte tämän?
Kommentit (8)
Meillä kövi sama!
Mies saa tehdä sit lasten kanssa juttuja päivemmällä, kun on herännyt.
Jos sinä olet nyt aamuvirkku ja mies ei, miksi ette jaa päivän askareita niin että sinä hoidat aamut ja mies illat?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kövi sama!
Mies saa tehdä sit lasten kanssa juttuja päivemmällä, kun on herännyt.
Meillä lapset syö lounasta kun mies vasta heräilee, ollaan jo ulkoiltu. Sitten onkin päiväuniaika.
Ap.
Jätä mies.
En ymmärrä miten kehtaat antaa lapsellesi isän vaikka tilastot osoittaa että lapset jotka viettävät aikaa isänsä kanssa on melkein aina raispaajia.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet nyt aamuvirkku ja mies ei, miksi ette jaa päivän askareita niin että sinä hoidat aamut ja mies illat?
Miehen harrastukset on tietty just iltatoimien aikaan, paitsi yhtenä iltana on mun harrastus. Ja arvatkaa vaan onko iltatoimet tehty kun tulen kotiin ja lasten pitäisi jo nukkua..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen harrastukset on tietty just iltatoimien aikaan, paitsi yhtenä iltana on mun harrastus. Ja arvatkaa vaan onko iltatoimet tehty kun tulen kotiin ja lasten pitäisi jo nukkua..
Ap
No sitten ongelma ei ole se ettei mies muuttunut aamuvirkuksi, vaan se että hän on itsekäs porsas joka luistaa lastensa hoidosta sinun kustannuksellasi.
Mihin aikaan menette töihin / tarhaan?
Siis mies herää lasten kanssa, mutta ei tee aamuhommia? Millaiset *tun tohvelin kanssa oikein olet lapsia tehnyt? Ja minä en muuttunut aamuvirkuksi, vaikka lapsia onkin ja mies on paljon virkeämpi aamuisin, mutta kyllä minun vuorollani lapset hoidan hyvänen aika!