Elokuvia mitkä haluaisitte nähdä mutta ei löydy mistään?
Itse muistan leffan jossa näytteli Liv Tyler ja Ralph Fiennes ysärillä.
Kommentit (119)
Karhu...se missä sen pienen karhun emo kuolee ja sit se pieni karhu joutuu selviytymään ihan omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se leffa missä naiset joutuvat luolaan ja siellä on jotain mörköjä. Kauhuleffa siis ja nimenomaan ykkösosa. En muista nimeä, mutta sitä ei löydy mistään.
Up tähän. Mistä löytyy?
The Descent. Löytyy netistä useastakin paikasta.
Metsästyksen kansallisia erikoisuuksia ja jatko-osa Kalastuksen kansallisia erikoisuuksia. Nuori Ville Haapasalo näyttelee. Youtubesta löytyy mutta turha kuvitellakaan enkku- tai suomitekstityksiä, ja dvd:t maksavat tuhottomasti. Joskus kauan sitten olen huonolaatuiset, dubbatut nettiversiot nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Neitoperho, alkuperäiseltä nimeltään The Collector. Tehty 1960-luvulla, perustuu John Fowlesin samannimiseen kirjaan.
Ainakin kirjana kammottava, aiheuttaa painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas.
Tämä löytyy jostain suoratoistopalvelusta kyllä tällä hetkellä. Olisikohan ollut Netflix tai Prime.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitoperho, alkuperäiseltä nimeltään The Collector. Tehty 1960-luvulla, perustuu John Fowlesin samannimiseen kirjaan.
Ainakin kirjana kammottava, aiheuttaa painajaisia.
Olen kerran nähnyt elokuvan, teini-ikäisenä joskus 80-luvun alkupuolella. Oli mielenkiintoinen, mutta kieltämättä painostava tunnelmaltaan. Jäi mieleen. On mietityttänyt, miten suhtautuisin elokuvan tarinaan nyt yli viisikymppisenä.
Lainaamasi kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas.
Tämä löytyy jostain suoratoistopalvelusta kyllä tällä hetkellä. Olisikohan ollut Netflix tai Prime.
Olikin Viaplay!
Vierailija kirjoitti:
Se leffa missä naiset joutuvat luolaan ja siellä on jotain mörköjä. Kauhuleffa siis ja nimenomaan ykkösosa. En muista nimeä, mutta sitä ei löydy mistään.
Kävin leffateatterissa tän kattomassa 2005. Ihan hyvä genressään.
Kokeile etsiä alkuperäisellä nimellä eli The Descent.
Doc Hollywood, vanha Michael J. Foxin leffa. En ole nähnyt vuosiin.
The Descent löytyy netistä useastakin paikasta.
Gaslight - kaasuvalo. Mistään ei sitä saa.
Hyviä ja mielenkiintoisia leffoja.
Cloverfield ja se yks luola hirviö leffa on ainoita hyviä mitä nyt tulee mieleen mitä on tehty viimeiseen 20 vuoteen.
V/h/s 94. Oli joku toinenkin mitä en nyt muista.
Petetty (Betrayed) 1988 Tom Berenger ja Debra Winger
Wargames. Tuota kasari hittiä olen joskus etsinyt mutta eipä ole löytynyt. Eikä terveestäkään ole pitkään aikaan tullu. Liekkö kielletty koko filmi kun siinä hakkeroidaan?
Ja viesti tuolle yllä olevalle. Mulla on bad taste vhs ostokasettina, tosin ei enää laitetta millä katsoa.
Kärpänen (The Fly) 1986 versio. Jatko-osa oli muistaakseni myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Wargames. Tuota kasari hittiä olen joskus etsinyt mutta eipä ole löytynyt. Eikä terveestäkään ole pitkään aikaan tullu. Liekkö kielletty koko filmi kun siinä hakkeroidaan?
Ja viesti tuolle yllä olevalle. Mulla on bad taste vhs ostokasettina, tosin ei enää laitetta millä katsoa.
Wargames löytyy esim. Huuto.netistä dvd:nä tai elisa viihteestä pystyy vuokraamaan.