Miten te jaksatte kaikkea tätä stressiä ja huolta?
Mä en jaksa enää.
Enkä jaksa edes selittää. Kyllä kaikki
tietää mitä tarkoitan. Olen elämässäni suoriutunut monenlaisesta, mutta nyt pelottaa kaikki.
Kommentit (6)
Ei auta, kuin elää päivä kerrallaan, tehdä voitavansa ja luottaa siihen, että asiat järjestyy. Ei ne tietenkään aina toivotulla tavalla mene, mutta sitten eletään sen hetken mukaan.
Terveisin kolmen lapsen äiti , joka tälläkin hetkellä istuu yhden lapsensa sairaalavuoteen äärellä ja katselee nukkuvaa pientä.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, kuin elää päivä kerrallaan, tehdä voitavansa ja luottaa siihen, että asiat järjestyy. Ei ne tietenkään aina toivotulla tavalla mene, mutta sitten eletään sen hetken mukaan.
Terveisin kolmen lapsen äiti , joka tälläkin hetkellä istuu yhden lapsensa sairaalavuoteen äärellä ja katselee nukkuvaa pientä.
Menisit nyt itsekin vähän lepäämään äläkä täällä notku.
Lisää konkreettisia ongelmia ilmenee päivittäin . Totuus iskee vasten kasvoja mitä on talvella odotettavissa.Ei vaan jaksa .
Ensinnäkin käyttämällä kriittistä ajattelua ja olemalla alistumatta pelkomanipuloinnille.
Kyllä, isoja asioita tapahtuu, mutta se ei ole ensimmäinen kerta maailman historiassa.
Käsittämällä, että ainoa mitä voin kontrolloida on minä itse; mitä valitsen ja miten reagoin.
Olemalla kiitollinen siitä mikä on hyvin ja auttamalla sitä, joka apua tarvitsee.
Olemalla valmiina nousemaan barrikadeille jos tarpeen.
Pidä huolta itsestäs
Ja niistä jotka kärsii
Anna almu sille
Joka elääkseen sen tarvii
Muista siellä rakentaa
Missä koti maahan sortuu
Koeta niitä rohkaista
Jotka päätöksissään horjuu
Sillä jokainen
Joka apua saa
Sitä joskus tajuu myös antaa
Tajuu myös antaa
Tajuu myös antaa
Pidä huolta luonnosta
Se susta huolen pitää
Pidä kii päätöksistä
Niistä voima itää
Muista, vanhukset
Ei kuulu vanhainkotiin
Toimi niin ettei nuorukaiset
Joudu uusiin sotiin
Sillä jokainen
Joka apua saa
Tajuu myös antaa
Tajuu myös antaa
Antaa...
Antaa...
Antaa...
Sillä jokainen
Joka apua saa
Tajuu myös antaa
Tajuu myös antaa
Pidä huolta luonnosta
Se susta huolen pitää
Pidä kii päätöksistä
Niistä voima itää
Muista, vanhukset
Ei kuulu vanhainkotiin
Toimi niin ettei nuorukaiset
Joudu uusiin sotiin
Sillä jokainen
Joka apua saa
Tajuu myös antaa
Tajuu myös antaa
-Maijasen Pave
VIHKO auki! - kuten Kummelin kylienkauppa-sketsissä sanottiin, sill'ä erolla että tarkotan nyt tietenki tätä Se löytyi-vihkoa. Jos pa siitä ois tressinpoistajaksi
Lopettamalla uutisten ja somen seuraamisen. Ruudut kiinni niin jo helpottaa.