Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut jätettiin tänään

Vierailija
25.09.2022 |

Mies jätti mut tänään vaikean masennuksensa vuoksi. Olen ihan rikki. Tuntuu, että ihminen on oikea mutta aika väärä..

Ahdistaa.. en mitään muuta haluaisi kuin olla hänen lähellään.. en olisi koskaan uskonut että tässä kävisi näin. Pahinta tässä on se, että loppuun asti uskoin että meillä olisi toivoa ja olisin halunnut jatkaa. Olin näköjään väärässä.

Löytyiskö keltään lohduttavia sanoja tähän suruun?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö ne naiset jää aina itkemään perään kun jätetään. Minäkin kun lopetin suhteen, niin ei voinut nainen pysyä erossa vaan pakko oli ihan sieltä uudesta suhteesta saakka tulla viestein ahdistelemaan.

Vierailija
22/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sulle jaksamista kovasti <3

Joku päivä tulevaisuudessa tulet huomaamaan että hän teki sinulle palveluksen poistaessaan itsensä elämästäsi.

Keskity hyvä tovi toipumiseesi ja laita oma elämäsi niin hyvään malliin kuin suinkin mahdollista. Vasta sen jälkeen ala ajatella seuraavaa parisuhdetta.

Älä jää yksin, hae aktiivisesti muiden seuraa ja tukea. Saman kokeneita ja muutenkin empaattisia ihmisiä löytyy läheltäsi varmasti.

Ole myös avoin uusille tuttavuuksille, joista saattaa tulla syvempiäkin ystävyyksiä, koskaan ei tiedä.

Joku päivä tulevaisuudessa selviät ylös rotkosta ylös vuoren huipulle, usko ja luota siihen! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavaran kaupihtoo

Vanha tavara menee hävikkiin

Vierailija
24/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Jätetyksi tuleminen sattuu todella paljon. Olen kuullut, että aika auttaa. Itsellä vielä niin tuoreet haavat, etten tiedä kauanko aikaa tarvitaan. Sanotaan että ensimmäinen vuosi on vaikea.

Anna itsellesi aikaa ja lupa surra. Kaiken muun aika on joskus, sitten kun siltä tuntuu.

Lämmin voimahalaus sinulle.

Puhu, jos ei ole kenelle puhua, kirjoita vaikka tänne. Erosta on kirjoja, verkkokursseja, vertaisryhmiä.

Vierailija
25/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin itse kauan sitten, vieläkin harmittaa, etten uskaltanut panostaa täysillä silloin.

Vierailija
26/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin itse kauan sitten, vieläkin harmittaa, etten uskaltanut panostaa täysillä silloin.

En uskaltanut panostaa = pelkäsin että jos panostan, missaisin jonkun vielä tätäkin paremman, joten jatkoin tinderin pelaamista. Ja sitä parempaa ei koskaan tullutkaan.

Vierailija
27/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni otti muhun etäisyyttä ja kieltäytyy kokonaan seksistä, kun päästelin hänen seurassaan liian paljon kunnon pieruja. Pyllyni rutisi kovaan ääneen ja aromikkaat tuoksut levisivät ympäristöön. En voi tälle mitään, kun olen kasvissyöjä ja minulla on ibs. Kyseessähän on täysin normaali kehontoiminto.

Ap

Vierailija
28/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi että hänen masennuksensa johtuu mun jatkuvasta piereskelystä. Hän ei kestänyt sitä jatkuvaa hirveää löyhkää. Oon niin rikki.

Ap

Vierailija
29/29 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin vaimon tänään. Paikka on siis auki. M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme