Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olette saaneet hammasvälin verenvuodon loppumaan?

Vierailija
25.09.2022 |

Minä pidän käsittääkseni kohtalaisen hyvää huolta hampaistani. Pesen, lankaan ja puhdistan hammasvälit hammasväliharjalla. En kestä oloa ruoan jälkeen jos en pääse lankaamaan hampaitani ja ottamaan xylitolpurkkaa.

Minä olen tehostanut hammasvälien harjaamista ja siitä huolimatta ylimpien takahampaiden välistä tihkuu verta. En tajua, mitä seuraavaksi?

Nyt kaikki hyvät neuvot kehiin, koska en halua hammaslääkärille näin typerän vaivan vuoksi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso iltapäivä lehti terveys.Kesällä oli mitä lankaimen käyttö tekee ikenille? Oikein hammaslääkäri näytti videossa ja vertahan sietä tuli. Unohda lankain ,käytä hammasväli harjoja.Pese aamuin illoin hampaasi.

Vierailija
2/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä paradontaxtahnaa vai mikä olikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit nyt vaan vaikkapa sille hammashygieenikolle (hammaslääkäriä ei tuohon tarvitse) sen ientulehduksesi kanssa. Tai vaihtoehtoisesti et hinkkaa niitä ikeniäsi verille. Kyllä kädestäkin verta tulee kun aikansa sitä jollain hammaslangalla yrittää.

Vierailija
4/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista suuvettä ikenien hoitoon, sellainen oikein laimea, pyydä farmalta apua. Kaksi viikkoa sillä ja jo loppuu.

Vierailija
5/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso iltapäivä lehti terveys.Kesällä oli mitä lankaimen käyttö tekee ikenille? Oikein hammaslääkäri näytti videossa ja vertahan sietä tuli. Unohda lankain ,käytä hammasväli harjoja.Pese aamuin illoin hampaasi.

Hyvä tuote, kun oikein käyttää.

Vierailija
6/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaatko liian kovaa? Itse kyllä menisin hammaslääkäriin, jos ei lopu. Tiedä vaikka ovat ikenet vetäytyneet.

Vierailija
7/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankaa. Ientulehdus edennyt ientaskuun. Väliharja ei selkeästi toimi takana.

Vierailija
8/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hammaskiven aiheuttamalta ientulehdukselta, varaa aika hammaskiven poistoon

Vierailija
9/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuote, kun oikein käyttää.

Mulla irtosi paikat hammasväleistä sillä hammasväliharjalla. Että eipä sopinut mulle ainakaan.

Vierailija
10/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset ihmiset kyselevät tällaisia? Mars hammaslääkäriin.

Vierailija
11/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole hammaskiveä juuri, voisi auttaa sileä ohut hammaslanka --varovasti-- 1-2 kertaa päivässä ja meridol hammasharja, salutem hammastahna on hellävarainen. Hammastikut ruokailun jälkeen ja hammaslanka. Vedellä huuhtominen ruokailun jälkeen. Sitten on kieliharja olemassa jos haluaa kokeilla ja apteekista mieto suuvesi laimennettuna, ei ne väkevät.

Vierailija
12/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pitää myös hiukan väliä hammaslangassa, jokusen päivän, jos aiempi ärsytti hammasvälejä.

Vierailija
13/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla tule tällaisia ongelmia? Minulla ovat puoliksi tiukat hammasvälit ja välillä on taas isoja aukkoja ja siksi tarvin sekä XS- ja S-kokoisia hammasväliharjoja. Hammaslääkäri neuvoi minua vetelemään hammaslankaimella välit välillä pesemisen jälkeen, että hammastahnan fluori levittyisi aivan varmasti.

Vierailija
14/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas hinkkaaja.

Vierailija
15/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän molempia, koska hammasväliharjalla ei saa pois jotain hampaiden väliin kiilautunutta salaatinlehteä yms. En käsitä, että kuinka sitä voi käyttää väärin. Sen ymmärrän, että huonossa kunnossa olevista ikenistä tulee verta ja se on normaalia kuin ien on tulehtunut.

Vierailija
16/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corsodyl purskutteluliuos apteekista ja parin viikon kuuri. Löytyy myös harjattavana geelivalmisteena. Ja suuhygienistille suun hoitoon sen jälkeen.

Vierailija
17/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sitä paradontaxtahnaa vai mikä olikaan.

Eihän se tahna hampaiden väliseen rakoon tehoa yhtään sen paremmin kuin muukaan tahna. Muutenhan se on hyvää tahnaa jos kestää sen voimakasta makua.

Vierailija
18/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apteekista suuvettä ikenien hoitoon, sellainen oikein laimea, pyydä farmalta apua. Kaksi viikkoa sillä ja jo loppuu.

Alkoholliset suuvedet tappavat suun hyvän bakteeriflooran.

Vierailija
19/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjaatko liian kovaa? Itse kyllä menisin hammaslääkäriin, jos ei lopu. Tiedä vaikka ovat ikenet vetäytyneet.

Tänään tuli ensimmäisen kerran verta hammasväliharjalla harjatessa. Muuten käytän sähköhammasharjaa, joka pysähtyy jos sitä painaa liian kovaa hampaita vasten. Käytän sitä kaikista hellävaraisinta harjauspäätä.

Vierailija
20/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa hammasväliharjoja ahtaille hammasväleille??? esim kauppojen xs koko ei mene hampaiden väliin. Koskaan en oo semmosta voinut käyttää, kun ei mee hampaan väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan