Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku jolla on lasi-ikkunaseinät selittää

Vierailija
25.09.2022 |

Joo, toki jos asuu keskellä metsää ainoana talona, niin naapurit eivät katso sisälle koko aikaa. Noita vaan alkaa olla ihan tavanasuinalueillakin... Eikö ole epämiellyttävää kun ihmiset katselevat teidän touhujanna päivät ja yöt?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muuten sähkönkulutus?

Vierailija
2/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä on verhot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunan lämmöneristyskyky on aina huonompi kuin seinän. Tosi tyhmiä rakennelmia.

Vierailija
4/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Eikö tulle tunne kuin olisi näyteikkunassa esillä? 

Vierailija
5/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt komean näköinen tlo.

Vierailija
6/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaisi tietää, miten ne ikkunat pestään jos huonekorkeus on sellaset 4 metriä ja tosiaan koko seinä on ikkunaa.

Vierailija
7/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sälekaihtimet on keksitty. Ja kun ne kääntää oikein, niin sisälle ei näe. Meillä alakerran yksi seinä pelkkää ikkunaa. Ei mua häiritse vaikka naapurit näkee jos teen ruokaa, syödään tai istutaan sohvalla. Arkiolkkari ja makkarit yläkerrassa eikä sinne näe pihalta. Kaikissa ikkunoissa sälekaihtimet. Alhaalla käännetty niin et ulos näkee mutta ei sisäään.

Vierailija
8/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kummastellut kerrostalojen lasiparvekkeita, joista kaikki näkyy. Tuossa yhdessä kerrostalossa porukoilla on pyykkitelineet parvekkeella ja suoraan sanottuna talo alkaa näyttää slummitalolta vaatteineen. Olisi nyt edes laitettu tummennettua lasia tai laitettaisiin edes jotkut bambuverhot siihen suojaksi. 

Vierailija
9/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
10/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä on verhot.

Panohanskat, panoverhot jne. Onhan näitä välineitä.

Vierailija
11/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiinnostaisi tietää, miten ne ikkunat pestään jos huonekorkeus on sellaset 4 metriä ja tosiaan koko seinä on ikkunaa.

Kaverilla on tikkaat apuna ja siivouskeppi. 

Vierailija
12/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelija hoitaa pesun.

Vierailija
13/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sälekaihtimet on keksitty. Ja kun ne kääntää oikein, niin sisälle ei näe. Meillä alakerran yksi seinä pelkkää ikkunaa. Ei mua häiritse vaikka naapurit näkee jos teen ruokaa, syödään tai istutaan sohvalla. Arkiolkkari ja makkarit yläkerrassa eikä sinne näe pihalta. Kaikissa ikkunoissa sälekaihtimet. Alhaalla käännetty niin et ulos näkee mutta ei sisäään.

Harva käyttää noin. Ainakin tässä näkee talojen sisälle ihan selvästi illalla. Ei haluaisi tirkistellä, mutta jotenkin vaistomaisesti tulee töllättyä. 

Vierailija
14/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin työmatkallani tällaista taloa. Rakensivat paritalon vilkkaan tien varteen. Menee paljon autoja, kävelijöitä ja busseja. talon seinät tielle päin pelkkää ikkunaa. Ensin nousi korkea aita. Pakettiautosta ja bussista näkee edelleen yli.

Sitten toinen asukas teippasi ikkunansa alaalta himmeäksi ja toinen hankki koko ikkunan peittävät verhot.

Kyllä on hienon näköistä.

Vierailija
15/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen kummastellut kerrostalojen lasiparvekkeita, joista kaikki näkyy. Tuossa yhdessä kerrostalossa porukoilla on pyykkitelineet parvekkeella ja suoraan sanottuna talo alkaa näyttää slummitalolta vaatteineen. Olisi nyt edes laitettu tummennettua lasia tai laitettaisiin edes jotkut bambuverhot siihen suojaksi. 

Illan hämärtyessä täältä 6 kerroksesta näkymä Taloon: 4 kerroksinen talo ja selvästi 1 kerros: Paksumpi akka kyykii parvekeella illalla aina ja tupakan palaa.Varmaan sala polttaja?

Vierailija
16/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähiössä noita on paljon, eikä juuri kenelläkään verhoja tai säleitä edessä. En tahallani tirkistele, mutta kun itse kävelee pimeässä ja vieressä on hyvin valaistu, korkeammalla oleva, kuin näyttämötila, niin väkisinkin katse kääntyy sinne. En ymmärrä tuollaisen talon omistajia yhtään. Kun olen kotona, haluan olla rauhassa ja tietää, että kukaan ei katso minua, vaikka raapisin pehvaa verkkareissa sohvalla.

Vierailija
17/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyys jalostettu pitkälle kirjoitti:

Ikkunan lämmöneristyskyky on aina huonompi kuin seinän. Tosi tyhmiä rakennelmia.

Nelilasisen ikkunan sisimmäinen ruutu on lämmin. Sinä olet tyhmä.

Vierailija
18/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähiössä noita on paljon, eikä juuri kenelläkään verhoja tai säleitä edessä. En tahallani tirkistele, mutta kun itse kävelee pimeässä ja vieressä on hyvin valaistu, korkeammalla oleva, kuin näyttämötila, niin väkisinkin katse kääntyy sinne. En ymmärrä tuollaisen talon omistajia yhtään. Kun olen kotona, haluan olla rauhassa ja tietää, että kukaan ei katso minua, vaikka raapisin pehvaa verkkareissa sohvalla.

Tässä vieressä on kulmatalo tuollaisilla ikkunoilla. Heillä ruokailutila kulmassa ja usein on tullut katottua, että ketäs heillä on tänään illallisvieraina. Heillä käy tosi usein vieraita. Sitten heillä on työhuone tienpuolelle ja usein on tullut katottua niitä jalkoja siinä, kun työpöytä on ikkunaa vasten. 

Vierailija
19/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyys jalostettu pitkälle kirjoitti:

Niinhän sitä voisi olettaa. Mutta loppujen lopuksi se riippuu ikkunasta ja seinästä. Meillä ihmeteltiin kerran toimistossa, miksi talvella on niin kylmä. Kiinteistöosasto tarkisti ikkunat. Ei mitään vikaa. Sitten mittasivat nurkan lämpötilan. Seinä oli siitä kohtaa jäässä. Puuttui eristeet kokonaan seinästä.

Vierailija
20/80 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin on yhdessä talossa jätti-ikkuna metri jalkakäytävästä. Jos siihen rakentaa aidan niin ikkunan tarkoitus vesittyy kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi