~*~ ENSIKOT tiistaina 31.10.2006 ~*~
Kommentit (24)
Ja mitä silmäni näkivät, ONNEA hoyt kauheasti!! Ei ne viivat sieltä huvikseen tule, itse testasin 5 päivää peräkkäin aikoinaan (kun en muuten todeksi uskonut) ja haaleaa viivaa tuli muutaman päivän ajan enne sitä kunnon vahvaa plussaa.
Tulehan o-puolelle kun siltä tuntuu:=)
Kaikille paljon +++-säteitä lähettelen!
Aurora rv 23+3
Paljon onnea sinulle hoyt!
Ihana kuulla hyviä uutisia, halauksia ja VAUVAliimaa mukaan paljon!
MaryRose, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Tunnen ja ymmärrän sinun ajatukset täysin. Toivon sulle plussaa ihan kympillä+++++++++++
Nuutille ja Aqualle halaukset =)
Ja tietenki kaikille muillekin enskoille, halaukset =)
hermione toivottaa hyvää yötä
HERMIONE: Hali takas, muttei sama ;)
NUUTTI: o/ sinne pitkälle Atlantin toiselle puolelle, viuh! No oikein muistit, minähän siellä Felicitaksen luennolla olin :) Lupailinkin tulla kertomaan siitä luennosta, mut pääs unohtuu.. Hmm, mitäs siellä olikaan.. Ainaskin siellä käytiin näitä erilaisia mahdollisia syitä lapsettomuuteen, ovulaatiohäiriöistä alkion kromosomivikoihin. Ja tietty kerrottiin erilaisista lapsettomuushoidoista. Luomuyrityksestä mainittiin ainakin, että stressaaminen voi vaikuttaa negatiivisesti :o/ Joopa joo, stressittömyys kun on helpommin sanottu ku tehty.. Muuta ei nyt muistu mieleen.
Asiasta sivuun, mut tuli tosta Gilmoren tyttöjen mainoksesta mieleen, että oon ihan fani ja ootan jo uusien jaksojen alkua innolla! Muita kohtalotovereita? nim. Sohvaperuna.
Muksaa viikkoa kaikille teille!
-Aqua, joka vieläki täpinöissä Hoytin positiivisesta pissasta
Pikaisesti piipahdin lukemaan päivän kuulumiset...
Onnea Hoyt!
Dajm: Tämänkin päivän maltoin olla testaamatta. En uskalla vielä ostaa testiä, koska kaapissa se varmasti alkaisi polttelemaan. Mutta ensi maanantaihin ajattelin pinnistää, niin että testit pysyy kaupan/apteekin hyllyllä.
Eli siis jälleen päivä takana, eikä tätiä näy, jännitys sen kun kohoaa päivä päivältä...
ja nyt big brotherin pariin....
hannnah 35/28-40(?)