Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras shampoo? Mitä shampoota käytätte?

Vierailija
25.09.2022 |

Kertokaas nyt vähän perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset, tuotteiden hinta, mistä niitä saa ostettua jne.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti rasvoittuville hiuksilleni ja kutisevaan päänahkaa on ollut paras kokeilemistani shampoista uudistettu Head & Shoulders original shampoo.

Vierailija
22/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan sampoo ja hoitoaine.

Joka kolmas päivä pesen ja hyväkuntoiset ja kiiltävät pitkät hiukset on. N67

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa se hiuslaatu mainita, muuten yhtä tyhjän kanssa

Okei. Mulla hennot, liukkaat, aika nopeasti rasvoittuvat taipuisat hiukset.

10

Vierailija
24/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti allergisena voin käyttää vain yhtä: Erisania! Ei tuoksu, ei kutita, ei kuivata. Olen kokeillut kaikenlaisia tuoksuttomia yms. allergisten tuotteita. LVssäkin on tuoksu, vaikka ei pitäisi, ja kutittaa kovasti.

Mulla on taipuisat pitkät käsittelemättömät hiukset. Hyväkuntoiset eivätkä enää rasvoitu.  Pesen joka toinen päivä Erisanin sampoolla ja laitan Erisanin hoitoainetta. Saa marketeista.

Vierailija
25/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin xtra shampoo ja hoitoaine, riittoisia.

Vierailija
26/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahasti allergisena voin käyttää vain yhtä: Erisania! Ei tuoksu, ei kutita, ei kuivata. Olen kokeillut kaikenlaisia tuoksuttomia yms. allergisten tuotteita. LVssäkin on tuoksu, vaikka ei pitäisi, ja kutittaa kovasti.

Mulla on taipuisat pitkät käsittelemättömät hiukset. Hyväkuntoiset eivätkä enää rasvoitu.  Pesen joka toinen päivä Erisanin sampoolla ja laitan Erisanin hoitoainetta. Saa marketeista.

Hajusteeton ei tarkoita sitä, ettei tuote tuoksuisi miltään. Siihen ei vaan ole lisätty hajusteaineita, mutta tuotteen raaka-aineissa usein on jonkunlainen ominaistuoksu. 

Vierailija
27/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussie-sarjan volumizing-shampoo. Erinomainen koko sarja! Käytän myös sarjan kosteuttavaa hoitosuihketta. Näitä saa ostaa isommista marketeista ja näin mä niitä Normalissakin. Hinta on noin 7 euroa per puteli.

Vierailija
28/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aussie-sarjan volumizing-shampoo. Erinomainen koko sarja! Käytän myös sarjan kosteuttavaa hoitosuihketta. Näitä saa ostaa isommista marketeista ja näin mä niitä Normalissakin. Hinta on noin 7 euroa per puteli.

Lisäys: en värjää enää hiuksia, latvoissa on vielä vanhoja raitoja. Hiukset on normaalit nykyään. Pesen joka toinen tai joka kolmas päivä.

Vierailija
29/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras syväpuhdistava shampoo?  

Minulla on lepsut ohutlaatuiset hiukset, mutta niitä on paljon.  En saa niitä kuriin muuten kuin käyttämällä jotain kiinnikeainetta, vaikka vain vähänkin.  Ja jostain syystä ne aineet tarttuu hiuksiin ja tekee niistä sameat.  En ole löytänyt hyvää syväpuhdistavaa shampoota mistään, en kampaamoista enkä marketeista.  Asun sen verran pienellä paikkakunnallakin, ettei täällä ole mitään hiusten erikoisliikkeitä ja kampaamoilla on aina ne omat merkit, joita ne tyrkyttää, vaikkei ne olisi hyviäkään.

Pitäiskö ottaa käyttöön ne nuoruusaikaiset konstit, eli sokerivesi ja kalja?  Ne nyt ainakin lähtee pesussa irti.

Four Reasons! Syväpuhdistaa kuivattamatta hiuksia. Pesun jälkeen taatusti puhtaat hiukset eikä yhtään takkuiset, kuten joidenkin kokeilemieni syväpuhd. shampoiden jäljiltä on ollut.

Vierailija
30/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erisan sampoo ja hoitoaine.

Joka kolmas päivä pesen ja hyväkuntoiset ja kiiltävät pitkät hiukset on. N67

Ja likainen päänahka.

Vierailija
31/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamon shampoot. Shampoo riippuu hiuksista ja onko ne käsitellyt.

Vierailija
32/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redken (kullanvärinen pullo)  käy minun "juuresta rasvoittuvat, latvoista kuivat"hiuksille.Lisäksi käytän latvoihin  reilusti hiusöljyä sekä hiuksiin jätettävää hoitoainetta.

Vierailija
33/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että markettisampoot aiheuttaa kuivumista päänahkaan.

Käyttäisin omia tuotteita.

Mulle kaikki missä on SLS:ää (Sodium Laureth Sulfate) aiheuttaa pahaa päänahan kuivumista. Valitettavasti lähes kaikissa markettishampoissa pesevä aine on juuri tuo. XZ:llä on Persikkanektari-shampoo, joka on sulfaatiton, mutta eipä juuri muita näy.

Sama vika. Käytän palashampoota, nyt taitaa olla Nurmen pala käytössä. SLS:ää en siedä enää ollenkaan. Mulla on hento suomalainen lasimainen hiuslaatu ja tuon kanssa on kuohkea eikä tarvi föönata lisävolyymia. Marketista en ole palahoitoainetta löytänyt, olisi kiva kokeilla. Tuon palashampoon kanssa ei kyllä ole hius sähköinenkään, joten niin paljoa hoitoainetta ei kyllä tarvitsekaan kuin ennen. Päänahka voi tosi hyvin ja hius myös. 

Vierailija
34/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeiluista huolimatta onnistunut löytämään sopivaa shampoota itselleni. Minulla on nopeasti rasvoittuvat, hieman taipuisat hiukset. Tällä hetkellä käytössä sulfaatittomat Dermosilin palashampoo ja Varpu shampoo. Kerran viikossa pesen sulfaattishampoolla.

Sama käytän sulfaatitonta ja silikonitonta silti liukkaat ja rasvaiset hiukset. Palashampoo ollut kyllä hyvä.

Vierailija
35/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukseni on ihan pilalla: hilseilee, ohuet, vahingoittuneet, käsitellyt, päänahka kuiva yms, pitäisiköhän sitä tehdä asialle jotain?

Aco shampoo on paras kuivalle päänahalle.

Vierailija
36/39 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olalplexin shampoota olen käyttänyt useammman vuoden.Minulla  pitkät ja paksut, luonnonkiharat hiukset.Pesen hiukset 2 x viikossa ja shampoopullo kestää kuukausia.satunnaisesti välillä voin pestä muulla shampoilla.Houkset on hyvässä kunnossa.

Vierailija
37/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon etsinyt pitkään hyvää shampoota ja hoitoainetta. Monet eri tuotteet kokeiltu.

Parhain hoitoaine on tähän mennessä Tresemme keratin. Nyt lähtee kokeiluun ida warg cure-shampoo, minkä pitäisi auttaa päänahan hyvinvointiin. 

Monet shampoot on tähän mennessä olleet päänahkaa kuivattavia. 

Markettituotteista parhain shampoo on erittäin hienon suomalaisen sininen pullo tai sitten se mustikka. Paras hoitoaine XZ kaste.

Mulla on vaalennetut pitkät hiukset, jotka takkuuntuu herkästi ja latvat ovat kuivat. Päänahka sitten taas rasvoittuu herkästi.

Vierailija
38/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan on ihan ok. Pesee.

Vierailija
39/39 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn käyttämään nykyään sellaisia joissa ei ole vahvaa tuoksua.

Tuoksullisista erittäin hieno suomalainen shampoo on paras (sininen ja mustikka), sekä Lidlin nature sarjan oliivi, koska näissä on mieto tuoksu. 

Tuoksuttomista käytän Urtekramin sensitive shampoota ja Four reasonin hajusteetonta hoitoainetta.

Kokeilin vastikään Garnier fructisin aloe vera shampoota ja se pesi ensinnäkin natisevan puhtaaksi ja lisäksi voimakas tuoksu jäi leijailemaan niin että päätä alkoi särkeä ja se kävi koko ajan nenään.

Luulen että olen tässä vuosien aikana jollain tavalla herkistynyt tuoksuille, koska ennen pystyin käyttämään mitä vaan tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän