Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

N41 joka etsi ratkaisua pulmalliseen tilanteeseen

Vierailija
25.09.2022 |

Vastaan tähän, ehti poistua keskustelu ennen kuin vastasin.

"lähtisin itsekin liikkeelle pitkässä avioliitossa olevista miehistä jotka ei saa toosaa himassa mutta eivät viitsi käteenkään enää vetää. aloittelisin ehkä yhdellä miehellä kun se jaksaa käydä 3-4x viikossa ja vklp on sulla vapaat kun se on himassa. oliko sinulla fyysisiä rajoituksia eli kaularangan kulumaa( suihinonotto tekee niskan kipeäksi) tai polven kulumaa (takaapäin ei voi laskea sua kovin pitkään kun ottaa polveen)

alaselkä kipeä ( ei voi selinmakuulla nostella jalkoja että pääsee työntämään kunnolla sisään?)

ylipainoa(jotkut asennot ei vaan onnistu)

oliko elämäntilanteesi sellainen että voit antaa pesää kotona?

tykkäätkö siitä että sinua naidaan?

miksi ylipäätään olet sinkku?"

Ei fyysistä estettä mikä vaikuttaisi seksiin. Harrastan joogaa, juoksua ja salilla käymistä.
Olen lyhyt, normaalipainoinen, tiimalasi. Nuorekas ja pitkät hiukset.

Tykkään seksistä mutta en ole löytänyt rakkautta enkä saa säädöistä irti mitään. Niin olen sitten luovuttanut.

Ja rakkautta on turha etsiä ilman työpaikkaa rahattomana. Seksiä saisi mielin määrin.

N41

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ehkä rahakommentti oli liikaa koska aiempi ketju poistui. Ei rahakommentteja kiitos.

N41

Vierailija
2/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisia paikalla joilla ns hyötysuhde naimisissa olevaan mieheen?

Tai miestä jolla kokemusta tilanteesta?

Kiinnostaisi kuulla käytännön järjestelyt.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan kävin yhden naisen luona ja sekstasimme noin parikertaa viikossa ja tuin taloudellisesti häntä. Oli mukava ja lämminhenkinen nainen en ajatellut häntä huorana vaan arvostin naisena.

Hänellä oli muutama muukin ukkomies ja se sopi mulle hyvin.

Paljaala pistin menemään ja kaikki aukot käytössä...

Tutustuttiin netissä ja aluksi kirjoiteltiin jonkin aikaa ja luottamus syntyi puolin ja toisin...

Vierailija
4/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen aikaan kävin yhden naisen luona ja sekstasimme noin parikertaa viikossa ja tuin taloudellisesti häntä. Oli mukava ja lämminhenkinen nainen en ajatellut häntä huorana vaan arvostin naisena.

Tutustuttiin netissä ja aluksi kirjoiteltiin jonkin aikaa ja luottamus syntyi puolin ja toisin...

Itselle suojautuminen ehdotonta, toivon että muillekin jotka tätä ketjua lukee.

Ja vain yksi "kumppani".

N41

Vierailija
5/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle suojautuminen ehdotonta, toivon että muillekin jotka tätä ketjua lukee.

Ja vain yksi "kumppani".

N41

Kyllä se itselle on ehdoton edellytys jos sponssaan saa paljaalla päästellä ja laskea sisään. Naisen tietenkin pitää olla puhdas, ettei suojautumista tarvita.

Vierailija
6/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista fetissiosastoa pystyt tarjoamaan, N41?

Vierailija
7/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep minullakin oli naapurikerrostalossa yh nainen jonka kanssa useamman vuoden käytiin tapailemassa kun se oli puutteessa ilman miestä ja minulla oli vähän reserviä ja extraa housuissa. kaikki aukot oli käytössä ja kivaa oli. ehkä myös lähtisin liikkeelle yhden kanssa olemisesta, kuten mekin, tuin häntä myös talous asioissa yms muissa. emme käyttäneet kondomia koska olin suhteessa vain kahden naisen kanssa

Vierailija
8/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, olisiko miesten haavekuvia nämä paljaalla panevat. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuohon lähde.

Vierailija
9/9 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista fetissiosastoa pystyt tarjoamaan, N41?

En pidä alistumisesta. Mutta olin ennen nykyistä tilannetta esimiehenä ja yksi työntekijä tiuskaisi minulle (en viitsi tarkentaa ettei tunnista kukaan) jotain. Tuli mieleen kysymyksestä. Ehkä itse voisin dominoida.

N41